Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 13.09.2024 - 16:27 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Detaily problému [ Přechod na poznámky ] | [ Historie problému ] [ Tisk ] | ||||||||||||
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna | ||||||||
0000838 | Ostatní | Úpravy | veřejný | 30.03.2012 - 16:27 | 06.09.2015 - 11:37 | ||||||||
Reportér | Whitey | ||||||||||||
Přiřazen | |||||||||||||
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | N/A | ||||||||
Stav | potvrzený | Řešení | otevřený | ||||||||||
Platforma | OS | Verze OS | |||||||||||
Shrnutí | 0000838: Přidat status k otráveným zbraním | ||||||||||||
Popis | Chtěl bych se zeptat jestli by se u otrávených zbraní a šipek nedala přidat hláška o aplikovaném jedu do jejich popisu? | ||||||||||||
Další informace | Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=2511&pid=63177#pid63177 [^] (uživatel: Grimmagor) | ||||||||||||
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. | ||||||||||||
Přiložené soubory | |||||||||||||
Závislosti | |||||||
|
Poznámky k problému | |
(0001636) Whitey (správce) 09.04.2012 - 19:10 |
- sjednocení vzorce rozeznávání jedu z food a basebeverage pod jednotné Poison.IdentifyPoison - předávání názvu zdroje otravy skrz třídu jedu Nedokážu ale předat název jedu // list.Add(1064029, "Jed\t {0}", poison.SourceName") // do personalisovaného propertylistu - pokud otrávím meč, zobrazuje mi to stav otravy u všech stejných zbraní. A to ani pokud obejdu statický list identifikovaného/neidentifikovaného itemu. |
(0001947) Geo (správce) 06.06.2012 - 16:41 |
Změna připravena na serveru, čeká na restart. svn703 |
(0001955) Elizabeth (reportér) 06.06.2012 - 20:11 |
Po restartu jsem zkoušela - u šipek co jsem měla otrávené už před restartem zmizel popis o stavu (poškozeno, nepoškozeno atd.) i o kvalitě - teď je u nich jen 'šipka do foukačky' a nic víc, určit nejdou - v rozbalovacím menu je jen možnost popis a ten vrátí 'bez popisu' Zkusila jsem tedy otrávit nové šipky - u nich se už zobrazuje kvalita a stav, ale nijak nejde poznat jestli je otrávená nebo ne - když použiju [obsah na svůj batoh tak se všechny šipky tváří uplně stejně - včetně tech neotrávených Zkoušela jsem i otrávit dýku - stejný výsledek, nejde poznat jestli je otrávená. Nevím jestli to na to má vliv, ale skill jedy mam 50% a použila jsem posledni štěk |
(0001959) Geo (správce) 06.06.2012 - 22:35 |
Děkuji za test, podívám se na to důkladněji, dám tam možnost "neidentifikovaný jed" a přidám nějaké debug informace, do konzole pro GMka (šipky nejsou zbraň, na ty jsem zapomněl) |
(0001962) Geo (správce) 07.06.2012 - 08:09 |
Opraveno, přidáno i na šipky do foukačky svn707 |
(0001969) Elizabeth (reportér) 07.06.2012 - 21:44 |
ufff.... ty jedy budou asi docela peklo na debugging: "neidentifikovaný jed" se začalo od restartu zobrazovat pouze na staře otrávených šipkách(tyhle šipky jsem otrávila sama - příjde mi logické, že bych měla vědět o jaký jed se jedná, když mám jak šipky, tak jed správně identifikovaný, navíc jsem jed vyráběla přímo já) U nově otrávených šipek nepoznám rozdíl - i po otrávení se hlasí uplně stejně jako čisté šipky - navíc se už jednou otrávené šipky dají otrávit znovu - nevypíše se ani žádné varování, že by byla šipka už otrávená... Když dám svému vendorovi šipku otrávenou jedem na krysy a pak přidám šipku otrávenou štěkem tak se hlásí jako uplně stejné výrobky - dokonce i šipka z doby před restartem co se původně hlásila jako 'neidentifikovaný jed" se po vložení do vendora změní v běžnou šipku a v popisu noveho vendora se nezobrazi vubec nic nového - koukněte na 1791 1671 - vendor Sullican - má u sebe 3 druhy šipek - čisté, otrávené jedem na krysy a otrávené štěkem - pro hráče ale vypadají všechny stejně |
(0001970) Elizabeth (reportér) 07.06.2012 - 21:52 |
jinak co se tyka zbrani - chovají se stejně - nůž potřený před restartem píše 'neidentifikovaný jed', nůž potřený po restartu vypadá uplně stejně jako čistý nůž |
(0001984) Elizabeth (reportér) 11.06.2012 - 21:29 |
už asi vím kde je problém, dnes jsem si všimla, že se z ničeho nic začal správně zobrazovat typ jedu u šipek, které jsem popisovala v předchozí poznámce - tak jsem zkusila nově potřít čisté šipky a opět nešlo určit o jaký jed se jedná. Koupila jsem tedy nové šipky, potřela je jedem a až poté identifikovala (přes kontextové menu 'určit') - a v popisu se zobrazil typ jedu! Pokud určím šipku, předtím než ji otrávím, tak už typ jedu nezjistím - chybí mi prostě možnost 'určit', jelikož se hlásí jako identifikovaná... mimochodem i když jsem otrávila pouze jedinou šipku, zmiznula mi celá lahev(podle skillu bych měla být schopná otrávit 5 šipek) Další problém je v tom, že se u vendora nezobrazuje typ jedu, takže nelze prodávat více druhů šipek - a to i když mu předám šipku, která je identifikovaná |
(0003692) biosek (správce) 20.08.2015 - 12:28 |
Otestovano a status u zbrani stale chybi. Vzal jsem napr LastBarkPoisonPotion, aplikoval na Valecnou Kosu a v contextmenu ani popisku zadna zminka o jedu. Kdyz s kosou uderim, tak se jed aplikuje. |
(0003738) Whitey (správce) 06.09.2015 - 11:36 upraveno: 06.09.2015 - 11:37 |
Problém je v té identifikaci a vtom jak se zachází s tím informačním oknem (ObjectpropertyList). Je extrémně obtížné šít opl na míru každému kdo na item koukne - zde jde o identifikaci jedu. Návrh: Identifikační okno bude psát pouze "otráveno" nebo nic. Na identifikaci jedu bude nutné použít Travičství na cílový předmět. Návrh 2: Jed půjde označit (např. poklepat na ampuli a zacílit ji zpět?). Značka pak bude zapsána na předmět. Status pak bude tvrdit: "Otrávená (SP)", kde SP uvidí všichni a je to zkratka z Sousedské pomsty kterou si travič pro tento jed navolil. |
Historie problému | |||
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
30.03.2012 - 16:27 | Whitey | Nový problém | |
30.03.2012 - 16:28 | Whitey | Popis upraven | Zobrazit revize |
30.03.2012 - 16:28 | Whitey | Doplňující informace upraveny | Zobrazit revize |
09.04.2012 - 19:10 | Whitey | Poznámka přidána: 0001636 | |
10.04.2012 - 11:30 | Geo | Přiřazen | => Geo |
10.04.2012 - 11:30 | Geo | Stav | nový => přiřazený |
10.04.2012 - 14:07 | Whitey | Vztah přidán | spojený s %id 0000857 |
06.06.2012 - 16:41 | Geo | Poznámka přidána: 0001947 | |
06.06.2012 - 16:41 | Geo | Stav | přiřazený => vyřešený |
06.06.2012 - 20:11 | Elizabeth | Poznámka přidána: 0001955 | |
06.06.2012 - 22:35 | Geo | Poznámka přidána: 0001959 | |
06.06.2012 - 22:35 | Geo | Stav | vyřešený => přiřazený |
07.06.2012 - 08:09 | Geo | Poznámka přidána: 0001962 | |
07.06.2012 - 08:09 | Geo | Stav | přiřazený => vyřešený |
07.06.2012 - 21:44 | Elizabeth | Poznámka přidána: 0001969 | |
07.06.2012 - 21:52 | Elizabeth | Poznámka přidána: 0001970 | |
11.06.2012 - 21:29 | Elizabeth | Poznámka přidána: 0001984 | |
20.08.2015 - 12:28 | biosek | Poznámka přidána: 0003692 | |
06.09.2015 - 04:28 | biosek | Stav | vyřešený => potvrzený |
06.09.2015 - 11:36 | Whitey | Poznámka přidána: 0003738 | |
06.09.2015 - 11:36 | Whitey | Přiřazen | Geo => |
06.09.2015 - 11:37 | Whitey | Poznámka upravena: 0003738 | Zobrazit revize |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |