Manawydan Mantis - Ostatní
Detaily problému
0000838OstatníÚpravyveřejný30.03.2012 - 16:2706.09.2015 - 11:37
Whitey 
 
normálnímaláN/A
potvrzenýotevřený 
0000838: Přidat status k otráveným zbraním
Chtěl bych se zeptat jestli by se u otrávených zbraní a šipek nedala přidat hláška o aplikovaném jedu do jejich popisu?
Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=2511&pid=63177#pid63177 [^] (uživatel: Grimmagor)
Žádné štítky nepřiloženy.
spojený s %id 0000857uzavřený Whitey Betatest Chybné stackování otrávených a neotrávených šipek 
Historie problému
30.03.2012 - 16:27WhiteyNový problém
30.03.2012 - 16:28WhiteyPopis upravenbug_revision_view_page.php?rev_id=236#r236
30.03.2012 - 16:28WhiteyDoplňující informace upravenybug_revision_view_page.php?rev_id=238#r238
09.04.2012 - 19:10WhiteyPoznámka přidána: 0001636
10.04.2012 - 11:30GeoPřiřazen => Geo
10.04.2012 - 11:30GeoStavnový => přiřazený
10.04.2012 - 14:07WhiteyVztah přidánspojený s %id 0000857
06.06.2012 - 16:41GeoPoznámka přidána: 0001947
06.06.2012 - 16:41GeoStavpřiřazený => vyřešený
06.06.2012 - 20:11ElizabethPoznámka přidána: 0001955
06.06.2012 - 22:35GeoPoznámka přidána: 0001959
06.06.2012 - 22:35GeoStavvyřešený => přiřazený
07.06.2012 - 08:09GeoPoznámka přidána: 0001962
07.06.2012 - 08:09GeoStavpřiřazený => vyřešený
07.06.2012 - 21:44ElizabethPoznámka přidána: 0001969
07.06.2012 - 21:52ElizabethPoznámka přidána: 0001970
11.06.2012 - 21:29ElizabethPoznámka přidána: 0001984
20.08.2015 - 12:28biosekPoznámka přidána: 0003692
06.09.2015 - 04:28biosekStavvyřešený => potvrzený
06.09.2015 - 11:36WhiteyPoznámka přidána: 0003738
06.09.2015 - 11:36WhiteyPřiřazenGeo =>
06.09.2015 - 11:37WhiteyPoznámka upravena: 0003738bug_revision_view_page.php?bugnote_id=3738#r1051

Poznámky k problému
(0001636)
Whitey   
09.04.2012 - 19:10   
- sjednocení vzorce rozeznávání jedu z food a basebeverage pod jednotné Poison.IdentifyPoison
- předávání názvu zdroje otravy skrz třídu jedu

Nedokážu ale předat název jedu
// list.Add(1064029, "Jed\t {0}", poison.SourceName") //
do personalisovaného propertylistu - pokud otrávím meč, zobrazuje mi to stav otravy u všech stejných zbraní. A to ani pokud obejdu statický list identifikovaného/neidentifikovaného itemu.
(0001947)
Geo   
06.06.2012 - 16:41   
Změna připravena na serveru, čeká na restart.

svn703
(0001955)
Elizabeth   
06.06.2012 - 20:11   
Po restartu jsem zkoušela - u šipek co jsem měla otrávené už před restartem zmizel popis o stavu (poškozeno, nepoškozeno atd.) i o kvalitě - teď je u nich jen 'šipka do foukačky' a nic víc, určit nejdou - v rozbalovacím menu je jen možnost popis a ten vrátí 'bez popisu'
Zkusila jsem tedy otrávit nové šipky - u nich se už zobrazuje kvalita a stav, ale nijak nejde poznat jestli je otrávená nebo ne - když použiju [obsah na svůj batoh tak se všechny šipky tváří uplně stejně - včetně tech neotrávených
Zkoušela jsem i otrávit dýku - stejný výsledek, nejde poznat jestli je otrávená.
Nevím jestli to na to má vliv, ale skill jedy mam 50% a použila jsem posledni štěk
(0001959)
Geo   
06.06.2012 - 22:35   
Děkuji za test, podívám se na to důkladněji, dám tam možnost "neidentifikovaný jed" a přidám nějaké debug informace, do konzole pro GMka
(šipky nejsou zbraň, na ty jsem zapomněl)
(0001962)
Geo   
07.06.2012 - 08:09   
Opraveno, přidáno i na šipky do foukačky

svn707
(0001969)
Elizabeth   
07.06.2012 - 21:44   
ufff.... ty jedy budou asi docela peklo na debugging:
"neidentifikovaný jed" se začalo od restartu zobrazovat pouze na staře otrávených šipkách(tyhle šipky jsem otrávila sama - příjde mi logické, že bych měla vědět o jaký jed se jedná, když mám jak šipky, tak jed správně identifikovaný, navíc jsem jed vyráběla přímo já)
U nově otrávených šipek nepoznám rozdíl - i po otrávení se hlasí uplně stejně jako čisté šipky - navíc se už jednou otrávené šipky dají otrávit znovu - nevypíše se ani žádné varování, že by byla šipka už otrávená...
Když dám svému vendorovi šipku otrávenou jedem na krysy a pak přidám šipku otrávenou štěkem tak se hlásí jako uplně stejné výrobky - dokonce i šipka z doby před restartem co se původně hlásila jako 'neidentifikovaný jed" se po vložení do vendora změní v běžnou šipku a v popisu noveho vendora se nezobrazi vubec nic nového - koukněte na 1791 1671 - vendor Sullican - má u sebe 3 druhy šipek - čisté, otrávené jedem na krysy a otrávené štěkem - pro hráče ale vypadají všechny stejně
(0001970)
Elizabeth   
07.06.2012 - 21:52   
jinak co se tyka zbrani - chovají se stejně - nůž potřený před restartem píše 'neidentifikovaný jed', nůž potřený po restartu vypadá uplně stejně jako čistý nůž
(0001984)
Elizabeth   
11.06.2012 - 21:29   
už asi vím kde je problém, dnes jsem si všimla, že se z ničeho nic začal správně zobrazovat typ jedu u šipek, které jsem popisovala v předchozí poznámce - tak jsem zkusila nově potřít čisté šipky a opět nešlo určit o jaký jed se jedná.
Koupila jsem tedy nové šipky, potřela je jedem a až poté identifikovala (přes kontextové menu 'určit') - a v popisu se zobrazil typ jedu! Pokud určím šipku, předtím než ji otrávím, tak už typ jedu nezjistím - chybí mi prostě možnost 'určit', jelikož se hlásí jako identifikovaná...
mimochodem i když jsem otrávila pouze jedinou šipku, zmiznula mi celá lahev(podle skillu bych měla být schopná otrávit 5 šipek)
Další problém je v tom, že se u vendora nezobrazuje typ jedu, takže nelze prodávat více druhů šipek - a to i když mu předám šipku, která je identifikovaná
(0003692)
biosek   
20.08.2015 - 12:28   
Otestovano a status u zbrani stale chybi.
Vzal jsem napr LastBarkPoisonPotion, aplikoval na Valecnou Kosu a v contextmenu ani popisku zadna zminka o jedu. Kdyz s kosou uderim, tak se jed aplikuje.
(0003738)
Whitey   
06.09.2015 - 11:36   
(upraveno: 06.09.2015 - 11:37)
Problém je v té identifikaci a vtom jak se zachází s tím informačním oknem (ObjectpropertyList). Je extrémně obtížné šít opl na míru každému kdo na item koukne - zde jde o identifikaci jedu.
Návrh:
Identifikační okno bude psát pouze "otráveno" nebo nic.
Na identifikaci jedu bude nutné použít Travičství na cílový předmět.
Návrh 2:
Jed půjde označit (např. poklepat na ampuli a zacílit ji zpět?). Značka pak bude zapsána na předmět. Status pak bude tvrdit: "Otrávená (SP)", kde SP uvidí všichni a je to zkratka z Sousedské pomsty kterou si travič pro tento jed navolil.