Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001556BetatestProgramováníveřejný19.07.2016 - 20:2020.07.2016 - 01:21
Reportérbiosek 
Přiřazen 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostnevyzkoušeno
StavnovýŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001556: Nova PVP pravidla: bod D. - povolit nastavení guildy jako PvP guildy
Popispovolit nastavení guildy jako PvP guildy (členové mají automaticky zaplé PvP, které nelze vypnout jinak než vystoupením z guildy - PvP lze ovšem zrušit až XY hodin po vystoupení z guildy), ideálně v budoucnu i s přepínátkem "Good/Evil/Neutral"
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti
spojený s %id 0001521vyřešenýbiosek Skriptové požadavky vzhledem k úpravě PvP 

-  Poznámky k problému
(0004084)
biosek (správce)
19.07.2016 - 20:39

Good => Nikdo z clenu nesmi mit PvP?
Neutral => Kazdej jak chce?
Evil => Vsichni musi mit PvP?

nebo

NonPVP => defaultne true a nic neforcuje, pres guildstone nastavitelny na true a forcuje vsem pvp. Pokud forcuje, bude zmena okamzita nebo s delayem?
(0004087)
Stig (správce)
19.07.2016 - 21:35
upraveno: 19.07.2016 - 21:42

Nene, to Good/Neutral/Evil si špatně pochopil.. Pokud je guilda PvP, ještě si navolí Good/Neutral/Evil. Je to podobné, jako PvP frakce Order a Chaos na OSI/originální Ultimě. Členy guildy opačného gardu by mohly lidi vidět podbarvené třeba oranžově, jako standardní nepřátelství dvou guild (pokládá se za vyhlášenou meziguildovní válku - všechny Evil mají válku se všema Good a naopak.. Neutral by si mohl válku zapínat/vypínat, stejně jako v originál UO). Ale to je spíš takovej další prvek soutěživosti, ne něco, co by se munselo nutně řešit v první fázi. :)

Přepnutí guildy na PvP/no-PvP bych udělal klidně nastavitelné jen rukou GM, není nutné to umožňovat hráčům měnit. Pokud umožnit, hodil bych tam klidně 7-krát větší delay, než u přepínání PvP u jednotlivců.

(0004089)
Whitey (správce)
19.07.2016 - 22:26

Ten PvP přepínač je pak zbytečný, ne?
Good = máme PvP s Evil (mlátíme Evil, nesmíme Neutral a Good)
Neutral = nejsme PvP, nikoho nemlátíme a nikdo nemůže nás
Evil = mame PvP s Good (mlátíme Good, nesmíme Neutral a Evil)
(0004091)
Stig (správce)
20.07.2016 - 01:09
upraveno: 20.07.2016 - 01:21

Původní návrh byl prioritizovaný:
1. (přednostněji) Umožnit guildu přepnout mezi PvP a obyčejnou (PvP guilda = všichni členové mají zaplé PvP).
2. (méně přednostní, pokud bude vůle a chuť, případně výhledově, protože je fakt, že aktuálně dost ztuha poskládáme tolik hráčů, aby naplnili aspoň 2 soupeřící guildy) Umožnit guildu přepnout na Good/Neutral/Evil.

V případě bodu 2. ten přepínač samozřejmě může a nemusí být zbytečný. Jde o to, že Good a Evil je morální volba, ale čistě jen PvP guilda je spíš herní rozhodnutí. Proto tam byl ten Neutral - morálně nevyhranění by mohli hrát PvP a přitom se nepřiklánět k Good nebo Evil. Pokud bychom Neutral pojali jako non-PvP guildu, pak přepínač umožňuje udělat PvP guildu a zároveň to nemít spojené s nějakou morální volbou.
Good a Evil = něco jako PvP frakce Order a Chaos, morální poslání, blabla.
Neutral = rád se peru pro slávu, zisk, peníze a vliv.

Původní myšlenka pro bod 2:
a) PvP guildy měly být dále dělené na Good, Neutral i Evil - všechny typy jsou PvP guilda. S tím, že obecně můžou mlátit všichni všechny a všichni členové Good, Evil i Neutral mají povinně aktivní PvP flag.
b) Pokud něco, tak Good guildy se mezi sebou obvykle nemlátí a do Neutralů jdou, jen pokud je důvod - ale není to nic závazného, je to jen nepsané pravidlo (Good má jisté morální zásady, jako třeba nezabíjet zbytečně klaďáky a neutrály). Z hlediska RP - Evil může všechny včetně dalších Evilů (Evil guildy spolu často mohou spolupracovat ve společném zájmu, ale také soupeřit o vliv a moc); Neutral může všechny včetně dalších Neutralů (Neutralovi jde maximálně tak o vlastní zisk, takže žádná "morální" omezení v podstatě neexistují).
c) Herně jsou Good a Evil v permanentní válce, Neutral se snaží pro sebe urvat co se dá a bojuje pro prestiž, zisk, moc a slávu apod. - jak se mu to hodí. Může klidně i spolupracovat s Good či Evil, pokud mu z toho něco plyne.
d) Stále může být možné i mimo tento systém vyhlašovat válku (nepřátelství) mezi guildami - tak jako ve standardní UO. Členy ne-PvP guild ale nikdo a nic nenutí mít zapnutý PvP flag.
---
Může to ale samozřejmě být i úplně jinak, původně to byl spíš brainstorming.. :) Jen bych teda případně alespoň neříkal Evilům, že nemůžou mlátit jiné Evily - moc mi to nesedí, zápor by měl mít právo mlátit se i mezi sebou, pokud se nepohodnou.


- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
19.07.2016 - 20:20 biosek Nový problém
19.07.2016 - 20:20 biosek Vztah přidán spojený s %id 0001521
19.07.2016 - 20:39 biosek Poznámka přidána: 0004084
19.07.2016 - 21:35 Stig Poznámka přidána: 0004087
19.07.2016 - 21:42 Stig Poznámka upravena: 0004087 Zobrazit revize
19.07.2016 - 22:26 Whitey Poznámka přidána: 0004089
20.07.2016 - 01:09 Stig Poznámka přidána: 0004091
20.07.2016 - 01:11 Stig Poznámka upravena: 0004091 Zobrazit revize
20.07.2016 - 01:12 Stig Poznámka upravena: 0004091 Zobrazit revize
20.07.2016 - 01:13 Stig Poznámka upravena: 0004091 Zobrazit revize
20.07.2016 - 01:14 Stig Poznámka upravena: 0004091 Zobrazit revize
20.07.2016 - 01:14 Stig Poznámka upravena: 0004091 Zobrazit revize
20.07.2016 - 01:21 Stig Poznámka upravena: 0004091 Zobrazit revize


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker