Manawydan Mantis - Betatest |
Detaily problému |
|
ID | Projekt | Kategorie | Zobrazit stav | Datum vložení | Poslední změna |
0001556 | Betatest | Programování | veřejný | 19.07.2016 - 20:20 | 20.07.2016 - 01:21 |
|
Reportér | biosek | |
Přiřazen | | |
Priorita | normální | Závažnost | malá | Reprodukovatelnost | nevyzkoušeno |
Stav | nový | Řešení | otevřený | |
Platforma | | OS | | Verze OS | |
|
Shrnutí | 0001556: Nova PVP pravidla: bod D. - povolit nastavení guildy jako PvP guildy |
Popis | povolit nastavení guildy jako PvP guildy (členové mají automaticky zaplé PvP, které nelze vypnout jinak než vystoupením z guildy - PvP lze ovšem zrušit až XY hodin po vystoupení z guildy), ideálně v budoucnu i s přepínátkem "Good/Evil/Neutral" |
Postup na reprodukci problému | |
Další informace | |
Značky | Žádné štítky nepřiloženy. |
Závislosti | spojený s %id | 0001521 | vyřešený | biosek | Skriptové požadavky vzhledem k úpravě PvP |
|
Přiložené soubory | |
|
Historie problému |
Čas modifikace | Uživatelské jméno | Pole | Změna |
19.07.2016 - 20:20 | biosek | Nový problém | |
19.07.2016 - 20:20 | biosek | Vztah přidán | spojený s %id 0001521 |
19.07.2016 - 20:39 | biosek | Poznámka přidána: 0004084 | |
19.07.2016 - 21:35 | Stig | Poznámka přidána: 0004087 | |
19.07.2016 - 21:42 | Stig | Poznámka upravena: 0004087 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=4087#r1143 |
19.07.2016 - 22:26 | Whitey | Poznámka přidána: 0004089 | |
20.07.2016 - 01:09 | Stig | Poznámka přidána: 0004091 | |
20.07.2016 - 01:11 | Stig | Poznámka upravena: 0004091 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=4091#r1147 |
20.07.2016 - 01:12 | Stig | Poznámka upravena: 0004091 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=4091#r1148 |
20.07.2016 - 01:13 | Stig | Poznámka upravena: 0004091 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=4091#r1149 |
20.07.2016 - 01:14 | Stig | Poznámka upravena: 0004091 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=4091#r1150 |
20.07.2016 - 01:14 | Stig | Poznámka upravena: 0004091 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=4091#r1151 |
20.07.2016 - 01:21 | Stig | Poznámka upravena: 0004091 | bug_revision_view_page.php?bugnote_id=4091#r1152 |
Poznámky k problému |
|
(0004084)
|
biosek
|
19.07.2016 - 20:39
|
|
Good => Nikdo z clenu nesmi mit PvP?
Neutral => Kazdej jak chce?
Evil => Vsichni musi mit PvP?
nebo
NonPVP => defaultne true a nic neforcuje, pres guildstone nastavitelny na true a forcuje vsem pvp. Pokud forcuje, bude zmena okamzita nebo s delayem? |
|
|
(0004087)
|
Stig
|
19.07.2016 - 21:35
(upraveno: 19.07.2016 - 21:42) |
|
Nene, to Good/Neutral/Evil si špatně pochopil.. Pokud je guilda PvP, ještě si navolí Good/Neutral/Evil. Je to podobné, jako PvP frakce Order a Chaos na OSI/originální Ultimě. Členy guildy opačného gardu by mohly lidi vidět podbarvené třeba oranžově, jako standardní nepřátelství dvou guild (pokládá se za vyhlášenou meziguildovní válku - všechny Evil mají válku se všema Good a naopak.. Neutral by si mohl válku zapínat/vypínat, stejně jako v originál UO). Ale to je spíš takovej další prvek soutěživosti, ne něco, co by se munselo nutně řešit v první fázi. :)
Přepnutí guildy na PvP/no-PvP bych udělal klidně nastavitelné jen rukou GM, není nutné to umožňovat hráčům měnit. Pokud umožnit, hodil bych tam klidně 7-krát větší delay, než u přepínání PvP u jednotlivců.
|
|
|
(0004089)
|
Whitey
|
19.07.2016 - 22:26
|
|
Ten PvP přepínač je pak zbytečný, ne?
Good = máme PvP s Evil (mlátíme Evil, nesmíme Neutral a Good)
Neutral = nejsme PvP, nikoho nemlátíme a nikdo nemůže nás
Evil = mame PvP s Good (mlátíme Good, nesmíme Neutral a Evil) |
|
|
(0004091)
|
Stig
|
20.07.2016 - 01:09
(upraveno: 20.07.2016 - 01:21) |
|
Původní návrh byl prioritizovaný:
1. (přednostněji) Umožnit guildu přepnout mezi PvP a obyčejnou (PvP guilda = všichni členové mají zaplé PvP).
2. (méně přednostní, pokud bude vůle a chuť, případně výhledově, protože je fakt, že aktuálně dost ztuha poskládáme tolik hráčů, aby naplnili aspoň 2 soupeřící guildy) Umožnit guildu přepnout na Good/Neutral/Evil.
V případě bodu 2. ten přepínač samozřejmě může a nemusí být zbytečný. Jde o to, že Good a Evil je morální volba, ale čistě jen PvP guilda je spíš herní rozhodnutí. Proto tam byl ten Neutral - morálně nevyhranění by mohli hrát PvP a přitom se nepřiklánět k Good nebo Evil. Pokud bychom Neutral pojali jako non-PvP guildu, pak přepínač umožňuje udělat PvP guildu a zároveň to nemít spojené s nějakou morální volbou.
Good a Evil = něco jako PvP frakce Order a Chaos, morální poslání, blabla.
Neutral = rád se peru pro slávu, zisk, peníze a vliv.
Původní myšlenka pro bod 2:
a) PvP guildy měly být dále dělené na Good, Neutral i Evil - všechny typy jsou PvP guilda. S tím, že obecně můžou mlátit všichni všechny a všichni členové Good, Evil i Neutral mají povinně aktivní PvP flag.
b) Pokud něco, tak Good guildy se mezi sebou obvykle nemlátí a do Neutralů jdou, jen pokud je důvod - ale není to nic závazného, je to jen nepsané pravidlo (Good má jisté morální zásady, jako třeba nezabíjet zbytečně klaďáky a neutrály). Z hlediska RP - Evil může všechny včetně dalších Evilů (Evil guildy spolu často mohou spolupracovat ve společném zájmu, ale také soupeřit o vliv a moc); Neutral může všechny včetně dalších Neutralů (Neutralovi jde maximálně tak o vlastní zisk, takže žádná "morální" omezení v podstatě neexistují).
c) Herně jsou Good a Evil v permanentní válce, Neutral se snaží pro sebe urvat co se dá a bojuje pro prestiž, zisk, moc a slávu apod. - jak se mu to hodí. Může klidně i spolupracovat s Good či Evil, pokud mu z toho něco plyne.
d) Stále může být možné i mimo tento systém vyhlašovat válku (nepřátelství) mezi guildami - tak jako ve standardní UO. Členy ne-PvP guild ale nikdo a nic nenutí mít zapnutý PvP flag.
---
Může to ale samozřejmě být i úplně jinak, původně to byl spíš brainstorming.. :) Jen bych teda případně alespoň neříkal Evilům, že nemůžou mlátit jiné Evily - moc mi to nesedí, zápor by měl mít právo mlátit se i mezi sebou, pokud se nepohodnou.
|
|