Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000993OstatníChybyveřejný29.09.2012 - 19:3421.04.2013 - 19:58
ReportérStig 
PřiřazenGeo 
PrioritaurgentníZávažnostvelkáReprodukovatelnostnevyzkoušeno
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000993: RestoreContainery a chyba obnovování
PopisNějak nám blbnou Restore bedny. Např. na 1146 1960 23 je Snoopable bedna, která byla naposled vybrána cca před měsícem a od té doby se zřejmě nerespnula. Teď sem ji akorát obnovil ručně.
Nejedná se jen o tuhle bednu a dělaj to i bedny mimo Snoopable beden - obyčejné Restore bedny taky.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002405)
Stig (správce)
29.09.2012 - 19:37

Možná by čistě jen pro debug taky bodlo, aby se to respawnování zapisovalo buď v props bedny nebo aspoň do logu (v props je to dosažitelné snáze, ale pokud bude v logu se serialem bedny, tak to taky půjde)..
(0002468)
Galran (reportér)
26.10.2012 - 19:59

Prolezl jsem všechny dungeony + si vytvořil vlastní RestoreContainery na greenu a pozoruju, že jakmile je hodnota obnovení vyšší jak 24H, tak se bedny nedoplňují. Není možné, že restart obnoví odpočet?
(0002469)
Stig (správce)
26.10.2012 - 21:11
upraveno: 26.10.2012 - 21:13

Mám na to stejný názor a v podstatě když o tom tak mluvíš, tak je to i podloženo dlouhodobými testy. Kdysi byly suroviny pro Cypronu tvořeny v kontejnerech, které se obnovovaly měsíčně a kvůli nefunkčnosti jsme od toho museli upustit.. Za ty tři měsíce se to snad neobnovilo ani jednou a musel sem to vždycky udělat ručně.
Další věc je, že dung pevnost nemrtvých se neobnovuje prakticky vůbec - má tam timer 72 hodin (naposled sem to obnovoval ručně).

(0002470)
Talon (reportér)
27.10.2012 - 01:18

aha, když tak jsem vykradl kolem 5 truhel v isharu, takze bdue potreba jejich reset. Nejde nejak nastavit automatický respawn truhly třeba na půlnoc? takhle pokud by nepadl server o půlnoci vzdycky by se neco vytvorilo?
(0002471)
Geo (správce)
29.10.2012 - 15:00
upraveno: 29.10.2012 - 15:02

Gea jeho, resp time 1500 minut, což je nějakých 25 hodin... vzhledem k tomu, že se restartuje každých 24 hodin, tak ten timer nikdy nedoběhne :)

Dobrá chyba, opravím. Truhla bude mít svůj "čas posledního respawnu" (implicitně nastavím NOW, ať se má od čeho počítat) a timer se bude odvíjet od tohoto času...

... neřešte tedy nastavení těch truhel, opravu pošlu během odpoledne.

(0002472)
Geo (správce)
29.10.2012 - 15:11

Update: opravu právě testuji...
(0002473)
Geo (správce)
29.10.2012 - 19:43

svn1054
.. přidána vlastnost LastRestoreTime, od ní se vypočítává čas příštího respawnu
(0002474)
Stig (správce)
30.10.2012 - 11:19
upraveno: 30.10.2012 - 11:20

Neni tedy potreba ve hre nic upravovat, i ty truhly, co se dosud neobnovovaly se zacnou obnovovat samy? Respektive LastRestoreTime budou mit vyplneny samy od sebe nebo je potreba je jednou rucne obnovit?

Ja jen jestli treba nebude nutne provest neco jako
[global set LastRestoreTime = blabla where restorecontainer
[global set LastRestoreTime = blabla where snoopablecontainer

(0002476)
Geo (správce)
31.10.2012 - 09:46
upraveno: 31.10.2012 - 10:03

Nope, měl by se nastavit čas restartu (30.10.2012 05:00).
Ručním obnovením by se nemělo nic zkazit.

Update: zapomněl jsem zaznamenat čas respawnu, takže se truhly obnovovaly co minutu :(
... Už jsem to napravil a restart úspěšně proběhl.

(0002874)
Whitey (správce)
21.04.2013 - 19:58

Podle všeho funkční, uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
29.09.2012 - 19:34 Stig Nový problém
29.09.2012 - 19:37 Stig Poznámka přidána: 0002405
14.10.2012 - 11:23 Stig Priorita normální => urgentní
24.10.2012 - 08:22 Geo Přiřazen => Geo
24.10.2012 - 08:22 Geo Stav nový => přiřazený
26.10.2012 - 19:59 Galran Poznámka přidána: 0002468
26.10.2012 - 21:11 Stig Poznámka přidána: 0002469
26.10.2012 - 21:13 Stig Poznámka upravena: 0002469 Zobrazit revize
26.10.2012 - 21:13 Stig Poznámka upravena: 0002469 Zobrazit revize
27.10.2012 - 01:18 Talon Poznámka přidána: 0002470
29.10.2012 - 15:00 Geo Poznámka přidána: 0002471
29.10.2012 - 15:02 Geo Poznámka upravena: 0002471 Zobrazit revize
29.10.2012 - 15:11 Geo Poznámka přidána: 0002472
29.10.2012 - 19:43 Geo Poznámka přidána: 0002473
29.10.2012 - 19:43 Geo Stav přiřazený => čeká na testy
30.10.2012 - 11:19 Stig Poznámka přidána: 0002474
30.10.2012 - 11:19 Stig Poznámka upravena: 0002474 Zobrazit revize
30.10.2012 - 11:20 Stig Poznámka upravena: 0002474 Zobrazit revize
31.10.2012 - 09:46 Geo Poznámka přidána: 0002476
31.10.2012 - 09:57 Geo Poznámka upravena: 0002476 Zobrazit revize
31.10.2012 - 10:03 Geo Poznámka upravena: 0002476 Zobrazit revize
21.04.2013 - 19:58 Whitey Poznámka přidána: 0002874
21.04.2013 - 19:58 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
21.04.2013 - 19:58 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker