Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000928MapaNezařazanoveřejný13.06.2012 - 07:3505.07.2012 - 23:31
ReportérKeringer 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostnevyzkoušeno
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000928: Úpravy SnoopableContaineru
Popis- chtělo by to aby se v něm mohli objevovat věci tak jako v restore container, aby se to nemuselo rucne doplnovat (tento nápad jsi už jednou nadhodil)
 - možnost vybrat si hlídače sám ručně, aby se nebral nejbližšší (ve městě kde je třeba víc npc by to mohl být problém)
 - když nekdo truhlu otevírá, píše to *začal jsi důkladně šacovat*, chtělo by to spíše *snažíš se nenápadně otevřít *nebo *opatrně nahlížíš dovnitř*
 - postava která se plíží a jde otevřít truhlu se odhidne a to i při úspěšném hodu (tohle by chtelo upravit aby to neodhidovávalo - aspon podle mně)
 - i při uspešném sebrání předmětu z truhly truhla zmizí (taky asi nejak ošetřit)
 - když při neuspěchu truhla zmizí a zlodej relogne, truhlu ihned vidí... (relognutí trosku zkracuje cas po ktery by mel clovek cekat - neni nutne predelavat)
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001998)
Whitey (správce)
18.06.2012 - 17:08
upraveno: 20.06.2012 - 19:14

- přidán SnoopableRestoreContainer = vykradatelná samoobnovovací truhla
- přidán parametr ProtectorMain = preferovaný ochránce (pokud není nastaven nebo je mimo dosah najde se jiný jako normálně)
- přidán parametr ProtectorDestroyContent = pokud není ochránce (mrtvý nebo všichni moc daleko) tak se obsah truhly smaže
- upravena hláška o šacování (jiná hláška pokud kontener někdo nese a jiná pokud někde leží)

(0002003)
Whitey (správce)
20.06.2012 - 18:53
upraveno: 20.06.2012 - 19:14

- přidán parametr HideOnSuccess = zda kontejner mizí i po úspěšné krádeži
- místo zmizení kontejneru se na nějakou dobu zablokuje přístup (10 minut)
- odlogování neumožní přístup do zablokovaného kontejneru

(0002013)
Keringer (reportér)
24.06.2012 - 20:07

- truhla má nastaveného ochránce, ale zdá se že ji nechrání, vykrádání truhly je bez hlášek a bez prodlevy (funguje jako obycená restore truhla)
- obycejná snoopable truhla funguje dobre
- vykrádání conteineru pořád odhidovává (chceme to tak nechat nebo predelat jak sem psal prvne?)
- nastavit na restore snoopable containeru expy za vykradení
- nastavit na zámku experience za úspěšné vypaklíčování
(0002017)
Whitey (správce)
29.06.2012 - 16:11

- opravena obnovovatelná vykradatelná truhla (zapomenutý interface ISnoopable)
- připojeno podobné expování za vykradení truhly jako je na dveřích

Zatím neřešeno:
- rušení plížení při vykradení truhly
- expy za odemknutí zámku
(0002019)
Keringer (reportér)
30.06.2012 - 13:38

Dnes otestováno
při dvojkliku se truhla otevrela bez jakychkoli sanci na test a kdyz se nekdo chytal vzit predmet napsalo to (nejprve se musis dostat k vecem obeti)

Truhla mela nastaveného hlídače, v blízkosti byl... dělá to tak u vsech obnovovatelných vykradatelných truhel...
(0002020)
Whitey (správce)
30.06.2012 - 16:50

To je dost divné, prověřím. Testoval jsi v režimu hráče, předpokládám?
(0002021)
Keringer (reportér)
30.06.2012 - 23:55

Testováno s Aerienne... to je jedna z hráček. Většinou u ní stojím a vše kontroluji.

Okrádání postav nelze, je tu uz dávno vypnuté kvuli tomu ze slo z postavy okrast i predmety ktere by z postavy nevypadli.

Možná by byla dobrá změna aby se kradeni delilo na npc postavy a na hráčské...

když by se okrádalo npc, šlo by okrást jen to co z postavy vypadne
a když by se okrádalo hráče, dalo by se okrást vše co je v batůžku.


Celý tenhle systém ale asi bude chtít projít, moc tomu nerozumím tak snad dojdete na lepší řešení. Na další testy se rád vrhnu...
(0002023)
Whitey (správce)
01.07.2012 - 00:45

Okrádání postav nebylo vypnuté, ale bugnuté, minimálně podle toho co jsem dneska viděl (a opravoval).
Po restartu prosím o testy. Myslím si ale že vše co je v batohu NPC by mělo i vypadávat do lootu, jinak by se to tam negenerovalo...
(0002032)
Keringer (reportér)
01.07.2012 - 21:54

V okradatelných kontejnerech ted zmizlo menu ktere se otvira pri dvojkliku na restore contajner.
 První dvojklik napíš že otvírám truhlu, druhým dvojklikme ji otevru a dostanu expy pokud jsou nastavené...
 Nevím ale podle čeho se experience dávají, jestly podle uspesneho okradani nebo ciste jen při otevření... nevím.
(0002036)
Whitey (správce)
02.07.2012 - 17:03
upraveno: 02.07.2012 - 17:04

To je divný... myslíš ten gump? Prověřím.

Po dvojkliku na truhlu se spouští timer (hláška že nahlížíš dovnitř), po uběhnutí tohoto timeru se truhla (sama) otevře. Na dvě minuty má pak zloděj přístup do té truhly. Jestli je tam nějaký druhý dvojklik tak to je divně/špatně.

(0002038)
Keringer (reportér)
02.07.2012 - 22:44

Druhým dvojklikem se dá otevření urychlit...
Jop ten gump... ymslím dokonce ze se vypnulo i obnovování tech věcí v truhlách pokud jsem si vsimnul správně.
(0002039)
Whitey (správce)
03.07.2012 - 18:56

- oprava zobrazení nastavovacího gumpu SnoopableRestoreContaineru (šacovatelný obnovitelný kontejener)
- oprava bugu kdy se šacování dalo urychlit druhým kliknutím na kontejner
- úprava chování šacovatelných věcí po dvojkliku
- oprava načasování timeru řídícího dobu zobrazení kontejneru po úspěšném nahlédnutí šacováním
- změna chování NPC při odhalení krádeže (FightMode.None = jen křičí (pokud je humanoid), ostatní zloděje napadnou)
- přidáno chování NPC při odhalení šacování, chová se jako při pokusu o krádež
- přidána reakce hráče na odhalení šacování (stejná jako u krádeže)
- oprava chování SnoopableRestoreContaineru bez nastaveného strážce a ze zapnutým mazáním obsahu bez strážce
- přepnutí do GM režimu zruší akci "držení zloděje" (kdy je GM drženo jako zloděj)
(0002048)
Keringer (reportér)
04.07.2012 - 11:03

- zobrazení gumpu je už opět v pořádku :)
- druhé kliknutí už neurychluje kradení
- zlodej chycený při krádeži je nachvili držen NPC, super nápad...
- agresivní npc které hlídá truhlu zatím fungovalo bez problému...

- je tu ale problém co se šacování týče... veškeré nehumanoidní potvory nemají paperdoll takže je nejde okrádat. (takže sme zatím nevyzkoušel agresivní npc při šacování)
(0002054)
Whitey (správce)
05.07.2012 - 10:11

To že většina NPC nemá paperdoll bych neřešil - prostě u nich není co šacovat :) Pořád ale můžou hlídat truhlu...
(0002063)
Keringer (reportér)
05.07.2012 - 21:30

Vse se jinak zdá být v pořádku... trest za kradení bych už asi zrušil.
(0002064)
Whitey (správce)
05.07.2012 - 23:29

Ok, oznámím to.
(0002065)
Whitey (správce)
05.07.2012 - 23:30

Děkuji za spolupráci, uzavírám.
Zrušení plížení při vykradení truhly bude řešeno v rámci jiného bugu.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
13.06.2012 - 07:35 Keringer Nový problém
14.06.2012 - 17:44 Whitey Přiřazen => Whitey
14.06.2012 - 17:44 Whitey Stav nový => přiřazený
14.06.2012 - 22:46 Stig Shrnutí Úpravy SpoonableContaineru => Úpravy SnoopableContaineru
18.06.2012 - 17:08 Whitey Poznámka přidána: 0001998
20.06.2012 - 18:53 Whitey Poznámka přidána: 0002003
20.06.2012 - 19:11 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
20.06.2012 - 19:14 Whitey Poznámka upravena: 0001998 Zobrazit revize
20.06.2012 - 19:14 Whitey Poznámka upravena: 0002003 Zobrazit revize
24.06.2012 - 20:07 Keringer Poznámka přidána: 0002013
29.06.2012 - 16:11 Whitey Poznámka přidána: 0002017
30.06.2012 - 13:38 Keringer Poznámka přidána: 0002019
30.06.2012 - 16:50 Whitey Poznámka přidána: 0002020
30.06.2012 - 23:55 Keringer Poznámka přidána: 0002021
01.07.2012 - 00:45 Whitey Poznámka přidána: 0002023
01.07.2012 - 21:54 Keringer Poznámka přidána: 0002032
02.07.2012 - 17:03 Whitey Poznámka přidána: 0002036
02.07.2012 - 17:04 Whitey Poznámka upravena: 0002036 Zobrazit revize
02.07.2012 - 22:44 Keringer Poznámka přidána: 0002038
03.07.2012 - 18:56 Whitey Poznámka přidána: 0002039
04.07.2012 - 11:03 Keringer Poznámka přidána: 0002048
05.07.2012 - 10:11 Whitey Poznámka přidána: 0002054
05.07.2012 - 21:30 Keringer Poznámka přidána: 0002063
05.07.2012 - 23:29 Whitey Poznámka přidána: 0002064
05.07.2012 - 23:30 Whitey Poznámka přidána: 0002065
05.07.2012 - 23:30 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
05.07.2012 - 23:31 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker