Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000907Kouzla a ModlitbyNezařazenoveřejný26.05.2012 - 19:5421.04.2013 - 20:11
ReportérGerg 
PřiřazenGeo 
PrioritanormálníZávažnostblokujícíReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený bez testování 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000907: Modlitba Umlčení
PopisMantra: X, umlč...

Tak se stává, že se modlitba na cíli neobnovuje. Musí se nejdříve počkat, až dojede daný efekt a teprve pak se na cíli uchytí nová (testováno na nemrtvém akolytovi).

Nemrtvý akolyta si vyvolává nemrtvé summony, když ho umlčím, tak přestane kouzlit, ale o to vydatněji začne rozkazovat svým summonům, což by logicky jít nemělo, když nemůže mluvit.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001864)
Stig (správce)
26.05.2012 - 20:10

Je to tak, pri pouziti [aura se nemeni timer u Silence efektu bez ohledu na opetovne uspesne seslani. Stale jede puvodni timer..
(0001869)
Whitey (správce)
27.05.2012 - 16:45

Je otázka zda touto modlitbou blokovat i ovládání petů/summonů,to už je na modlitbu třetí kapitoly trochu dost. Dobře vycvičené zvíře lze navíc ovládat i gesty - dokonce i ta naše štěkací roura ví že dva zdvižené prsty (ukazovák a prostředník, zbytek skčit) je povel "Štěkej!".
(0001877)
Gerg (reportér)
28.05.2012 - 10:27

Popis na fóru:

Ticho (Silence)
Modlitba blokuje magické a zvláštní schopnosti, které vyžadují pro své použití mluvení.
(kouzlení, modlení, bardské dovednosti, zpěv harpie atd.)

K gestům: stačí, aby pet/summon z majitele spustil oči a ovládání by nemělo být možné.
(0001891)
Geo (správce)
28.05.2012 - 14:36

Zase, jsme v herním prostředí, musí se to brát s rezervou :)
... když si němý, můžeš na svůj povel upozornit třeba tlesknutím, zařinčením zbraně o štít... pak ukážeš a summon/pet pochopí.

Technicky to může být i rychlejší, než nějaké křičení ;)

Ale zpět k bugu, efekt by měl vytlačit předchozí, pokud má seslaný efekt větší, nebo stejnou váhu (obtížnost, což by u jednoho kouzelníka mělo být vždy stejné) a výsledná doba bude delší.

Tohle opravím.
(0001931)
Geo (správce)
02.06.2012 - 05:26

Opraveno vytěsňování předchozího efektu,
Umožněna serializace (aby po případném restartu postava nezůstala němá navždy)

svn685
(0002891)
Whitey (správce)
21.04.2013 - 20:11

Dlouho bez reakcí, uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
26.05.2012 - 19:54 Gerg Nový problém
26.05.2012 - 20:10 Stig Poznámka přidána: 0001864
27.05.2012 - 16:45 Whitey Poznámka přidána: 0001869
28.05.2012 - 10:27 Gerg Poznámka přidána: 0001877
28.05.2012 - 14:36 Geo Poznámka přidána: 0001891
28.05.2012 - 14:36 Geo Přiřazen => Geo
28.05.2012 - 14:36 Geo Stav nový => přiřazený
02.06.2012 - 05:26 Geo Poznámka přidána: 0001931
02.06.2012 - 05:26 Geo Stav přiřazený => vyřešený
02.06.2012 - 05:28 Geo Stav vyřešený => čeká na testy
21.04.2013 - 20:11 Whitey Poznámka přidána: 0002891
21.04.2013 - 20:11 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
21.04.2013 - 20:11 Whitey Řešení otevřený => vyřešený bez testování


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker