Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000886BetatestProgramováníveřejný11.05.2012 - 03:1428.05.2012 - 10:32
ReportérGeo 
PřiřazenGeo 
PrioritaurgentníZávažnostvelkáReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000886: Nahrazení vyrovnávacího koeficientu úspěšnosti zásahu/obrany vyrovnávacím bonusem
PopisNapadla mě jednoduchá úprava (nikoliv geniální), vyrovnávání šancí nikoliv koeficientem, ale bonusem. Příklady:

Postava Kay má dovednost 20, postava Lian má dovednost 10, bonus bude 55 (75 minus max. skill), při souboji budou vzájemné šance 75% a 65%.

Postava Okam má dovednost 80, postava Python má dovednost 15, k dovednostem ani jeden z nich nedostanou žádný bonus, protože jedna z dovedností je vyšší, nebo rovna 75.

Co vy na to?

Whitey: Úpravu můžeš zkusit, je to dobrý nápad. Ještě chci vyřadit vliv vyrovnávače na výpočet lepších zásahů (obran). Vyrovnávačem upravená hodnota se použije pouze u vzorce zasáhl (ubránil) a pro porovnání s průrazem (mobilitou) se použije hodnota původní. Zásahovost zůstane, ale sníží se počet kritických útoků (obran).
Další informacePřidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=173&pid=64558#pid64558 [^] (uživatel: Geo)
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001804)
Geo (správce)
11.05.2012 - 03:14

Čeká na restart
(0001805)
Geo (správce)
11.05.2012 - 07:05

Sem s dojmy :)
(0001838)
Gerg (reportér)
19.05.2012 - 21:02

Nyní už není tak znát, kdo má těch bodíků ve statistikách více (což je dobře), ale s mojí postavou na 14. lvl, bodné: 50, taktika a úhyb též 50 a anatomie 20 (+ perky: Bojový výcvik 2, Pohyblivost 2) jsem nebyl schopen zasáhnout (tak 2-3 údery z deseti šli do dmg) většinu NPC na té "střední" obtížnosti (skřeti, šílenci, ještěranti), zatímco oni se trefovali celkem bez problémů.

Třeba až se vyladí zbraně (aby nebylo 79% zbraní pouze pro wary, kteří jsou jako jediní schopni splnit jejich požadavky), tak to bude zas o kus dál.
(0001841)
Whitey (správce)
20.05.2012 - 02:39
upraveno: 20.05.2012 - 02:40

Dotazy k postřehům (za které děkujeme!):
- kvalita tvé zbraně je alespoň průměrná? (defaultní zbraně NPC jsou z valné části defaultní kvality, tj. průměrné, pokud je tvoje horší má horší parametry = výhoda pro NPC)
- kvalita zbroje alespoň průměrná? (stejný důvod)
- perk pro zbroj kterou jsi použil máš maximální? (většina NPC se počítá že ho má na max /např. vlk a jeho "kůže"/, tj. jsou bez postihu za zbroj, pokud ty ne = výhoda pro NPC)

(0001842)
Gerg (reportér)
20.05.2012 - 08:58

- zbraň Kryss - mizerná kvalita
- zbroj dobrá až mistrovská
- perk 4. stupeň lehké zbroje

-> Teďka jsem si koupil Dýku výborné kvality a byl vidět rozdíl: trefil jsem se 2X ze 3 pokusů (šlo do dmg), což je při rychlosti 2.5s a dmg okolo 5hp slušné dps (+ sem tam kritická rána za 17-20hp).

-> Jestli má kvalita výzbroje takový vliv, nepřispěje to k "odrovnání" řemeslníků na nižší úrovni? Protože takhle bude každý chtít mít všechno v mistrovské kvalitě, která nejen že vydží několikrát déle, ale ještě přidá větší bonusy. A když o tom tak přemýšlím, tak mi dochází, že by toto mohlo vyřešit větší rozptyl cen různých kvalit.
(0001843)
Whitey (správce)
20.05.2012 - 09:07

Největší vliv je u kvality Mizerná = 50% hodnot průměrné zbraně/zbroje.
U zbraně je to pak především snížený průraz = nižší šance na lepší výsledky útoku, u zbroje nižší mobilita = nižší šance na lepší výsledky obrany.
Systémová cena je upravována o stejný poměr, tj. mizerná věc = 50% ceny průměrné.
(0001844)
Gerg (reportér)
20.05.2012 - 12:20

Tak se zdá, že to funguje tak jak má. :)
(0001882)
Geo (správce)
28.05.2012 - 10:32

Děkuji Gergovi a Whiteymu za reakce, uzavírám jako vyřešené!

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
11.05.2012 - 03:14 Geo Nový problém
11.05.2012 - 03:14 Geo Stav nový => přiřazený
11.05.2012 - 03:14 Geo Přiřazen => Geo
11.05.2012 - 03:14 Geo Poznámka přidána: 0001804
11.05.2012 - 03:14 Geo Stav přiřazený => vyřešený
11.05.2012 - 07:05 Geo Poznámka přidána: 0001805
11.05.2012 - 07:05 Geo Stav vyřešený => čeká na testy
19.05.2012 - 21:02 Gerg Poznámka přidána: 0001838
20.05.2012 - 02:39 Whitey Poznámka přidána: 0001841
20.05.2012 - 02:40 Whitey Poznámka upravena: 0001841 Zobrazit revize
20.05.2012 - 08:58 Gerg Poznámka přidána: 0001842
20.05.2012 - 09:07 Whitey Poznámka přidána: 0001843
20.05.2012 - 12:20 Gerg Poznámka přidána: 0001844
28.05.2012 - 10:32 Geo Poznámka přidána: 0001882
28.05.2012 - 10:32 Geo Stav čeká na testy => uzavřený
28.05.2012 - 10:32 Geo Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker