Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000841BetatestChybyveřejný02.04.2012 - 13:3327.04.2012 - 10:50
ReportérElizabeth 
PřiřazenMarina 
PrioritanormálníZávažnostvelkáReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000841: Všímavost a pasti
PopisPoužití všímavosti neodhalí pevně zabudované pasti (např. ohnivé pasti v pevnosti nemrtvých, v té chodbě na jihovýchodě) - tenhle druh pastí je přitom důvod proč jsem za zlodějku do všímavosti vůbec šla, tahle je lepší do nich prostě šlápnout a vyléčit se, takže zloděj se potupně krčí vzadu a jde ve stopách wara nebo někoho kdo už je zná z hlavy. Ideální by bylo kdyby se navíc jednou za čas uplně změnily aby byly pokaždé jinde a mělo potom smysl vyhledat někoho všímavého než se do takového dungu někdo vydá..
A co se týká detekovatelných pastí - u ní je zase dost nízká šance na pasivní odhalení, opět je rychlejší to proběhnout a vyléčit se (mám všímavost 80% a všimnu si tak jedné z deseti - zkoušeno v kobce). Navrhuju aby se při chůzi v blízkosti pasti objevila hláška ve smyslu 'zdá se ti že je poblíž past' - tím se aktivní hledání začne využívat účelově a zaroveň se vyhneme tomu že by někdo za běhu odhaloval všechny pasti
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0001562)
Elizabeth (reportér)
02.04.2012 - 17:39

Ještě detail ale docela to irituje - když použiju všímavost blízko již objevené pasti tak i když žádnou další neobjevím, tak se mi nevypíše žádná hláška, že jsem nic nenašla, takže nevím kdy jsem dokončila zkoumání okolí
(0001585)
Marina (reportér)
04.04.2012 - 14:30

Mrknu na to snad do konce tydne.

Co se tyce meneni pozice pasti...nenapada me zadny system, ktery by se mi chtelo vytvaret, samozrejme me napada nekolik, ktere by se mi vytvaret nechtely :D. Takze o tom jeste popremyslim.

Kazdopadne diky za testy.
(0001586)
Whitey (správce)
04.04.2012 - 18:42

Hláška 'zdá se ti že je poblíž past' mi přijde nesmyslná. Přece nebudeme hráči napovídat kde má co použít...
(0001602)
Geo (správce)
05.04.2012 - 17:18

Otázkou je, jaký smysl má použití pasti s TrapComplexity 1000.
Pokud to není přírodní past (tedy vyplývající ze svého okolí a tedy zjevně uhodnutelná)...

Jinak, bude po restartu:
- Pokud tulák v blízkém okolí nenalezne žádnou neobjevenou past, zobrazí se hláška "Vypadá to, že tu není nic zajímavého."
(0001604)
Geo (správce)
05.04.2012 - 17:48

Ha! Přichystal jsem se, jak reviduji tento bug... Tak jsem si ho přiřadil :)

Našel jsem místo, kde se pasivně vyhledává, zobecnil vyhledávání = místo pastí se používá hledání ISecret (tzn. všeho "skrytého"). Podmínky jsou:
- postava nesmí běžet
- vyhledává se v okolí 5 kroků
- do hledání se započítávají dovednosti Observation a Traps
- součet je vydělen dvěma (postih za pasivní hledání)
- pokud je obtížnost pasti vyšší, nebo rovna výsledku, je šance pouze 5%

Drobná optimalizace kódu (není třeba skrývat, co už je skryté, a odhalovat, co je odhalené).

Předávám Marině k dořešení nahlášeného místa (viz. moje poznámka o TrapComplexity)
(0001605)
Marina (reportér)
05.04.2012 - 18:30

Hmm...vrtas se mi v tom Geo...

Predelej prosim te tu sanci na nalezeni tak, aby se porovnavala s parametrem skrytosti a ne komplexity! Tedy parametr TrapConcealment. A jelikoz se puvodni nemoznost odhaleni pasti ci jeji odstraneni resila debilne prirazenim 1000 ke komplexite, musela jsem tohle pravidlo alespon castecne dodrzet. Tedy pokud ma past komplexitu 1000, tak nejde nalezt ani odpastit, ac nalezeni ovlivnuje prave TrapConcealment...Co muzu udelat je to, ze nastavim vsem pastem s komplexitou 1000 take skrytost 1000 a pak prepsat script na nalezeni pouze na skrytost misto komplexity...coz nejspis udelam...tak a je to hotovo :D. Takze vsechny pasti se ted pri odhalovani budou resit pres skrytost (TrapConcealment) at se deje, co se deje.

Pasti s parametrem komplexity 1000 nemusi byt nutne nejake prirodni pasti. Hratelnost mi napovida, ze by mely existovat pasti, ktere proste odstranit a odhalit nepujdou! Napriklad v krypte je na odhalovani uplne jiny mechanismus spojeny s barvami dlazdic...takze tam opravdu nechci, aby mi to prosel lapka s vsimavosti, ale aby to prosel kazdy, kdo se diva na barvy. Tohle je ucelove, tedy pasti s komplexitou 1000 jsou ucelove, rozhodne nejsou jen tak. Kazdopadne muzu je projet a zkontrolovat, jestli jsou na spravnych mistech, ale pokud to stvoritel dungu tak chtel, tak by to tak melo asi byt.

Ty dungeony by to chtelo obecne cele predelat... :(
(0001606)
Marina (reportér)
05.04.2012 - 18:32

Tak ne...udelam to jeste jinak...jelikoz by se musela dat nejaka hranice pro to "kdy uz to nema jit" kvuli minimalni sanci 5%, tak zalozim 2 nove promenne, CanBeSpotted a CanBeManipulated, ktere zastanou fce komplexity 1000.
(0001607)
Marina (reportér)
05.04.2012 - 18:42

Tak hotovo. Po restartu se to snad nahraje...
(0001742)
Marina (reportér)
27.04.2012 - 10:49

Nikdo nic nehlásil, mě to fungovalo a visí to tu už dlouho, takže uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
02.04.2012 - 13:33 Elizabeth Nový problém
02.04.2012 - 17:39 Elizabeth Poznámka přidána: 0001562
04.04.2012 - 14:30 Marina Poznámka přidána: 0001585
04.04.2012 - 18:42 Whitey Poznámka přidána: 0001586
05.04.2012 - 17:18 Geo Poznámka přidána: 0001602
05.04.2012 - 17:38 Geo Přiřazen => Geo
05.04.2012 - 17:38 Geo Stav nový => přiřazený
05.04.2012 - 17:48 Geo Poznámka přidána: 0001604
05.04.2012 - 17:50 Geo Přiřazen Geo => Marina
05.04.2012 - 18:30 Marina Poznámka přidána: 0001605
05.04.2012 - 18:32 Marina Poznámka přidána: 0001606
05.04.2012 - 18:42 Marina Poznámka přidána: 0001607
09.04.2012 - 09:55 Marina Stav přiřazený => čeká na testy
27.04.2012 - 10:50 Marina Poznámka přidána: 0001742
27.04.2012 - 10:50 Marina Stav čeká na testy => uzavřený
27.04.2012 - 10:50 Marina Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker