Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000543OstatníNávrhyveřejný28.11.2011 - 13:2303.03.2013 - 18:55
ReportérPoutnik 
PřiřazenWhitey 
PrioritanízkáZávažnosttweakReprodukovatelnostN/A
StavuzavřenýŘešenívyřešený bez testování 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000543: Těžký dřevec
PopisSituace je následující:

Pro jízdního wara se skillem na tyčové zbraně existují tři zbraně - krátké kopí, dlouhé kopí a dřevec.

Krátké kopí (1H) - potřebná síla 35
Dlouhé kopí (2H) - potřebná síla 70
Dřevec (1H) - potřebná síla 90

Dá se tedy říct, že od velmi nízkého levelu hraji jen s těmi samými zbraněmi, což je:

1. Dost omezující. Můj dmg se od lowlvl změní jen velmi málo, na rozdíl od ostatních zbraňových setů, kde na highlvl čekají opravdu silné a vzhledově pěkné zbraně.

2. Stereotypní a nudné. Mít na lvl 30 výběr jen ze dvou velmi slabých jednoruček a jedné lowlvl dvojručky je dle mého názoru dost špatné.


V balíčku CS3 testovacích zbraní byl kdysi přístupný takzvaný "Těžký dřevec". Měl nastavenou grafiku v gumpu, ovšem neměl přiřazenou animaci (pokud si dobře pamatuji). Jistě by šla využít animace základního dřevce.

Navrhuji tedy zařazení těžkého dřevce jako highlvl tyčové zbraně pro zvýšení variability i vyvážení.

A na závěr malý citát Gea: "Těžký dřevec? Aktuálně nic nebrání jeho zavedení".
ZnačkyZbraň
Přiložené souborypng file icon Drevec001.png [^] (4,930 bajtů) 24.08.2012 - 20:48


png file icon Drevec002.png [^] (4,498 bajtů) 24.08.2012 - 20:48

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002309)
Whitey (správce)
23.08.2012 - 22:04

ItemID 0x2236, 0x2237, 0x2238, 0x2239
Originálně jde o statiku dřevce (2 různé druhy ze dvou úhlů) pravděpodobně pro "sochy" nebo co.
Bylo by možné:
- přiřadit jim animaci klasického dřevce (itemID 0x26C0, 0x26CA)
- přiřadit jim gump pro paperdoll? (nemají = nezobrazují se)
(0002310)
Whitey (správce)
24.08.2012 - 20:51

ItemID 0x2236 + 0x2238 = gump Drevec002
ItemID 0x2237 + 0x2239 = gump Drevec001
Všem čtyřem itemID přiřadit animaci z ItemID 0x26C0+0x26CA (= funkční dřevec)
(0002313)
Whitey (správce)
26.08.2012 - 10:22

Systémový název: WarLance
Název (identif.): Válečný dřevec
Název (obecný): Kopí
Krátký popis: Dvanáct a půl stopy dlouhé kopí flétnového tvaru, jehož ratiště je opatřeno nejen kovovým hrotem, ale i štítkem, tvořícím záštitu, a prstencem. Prostor mezi nimi pak tvoří přirozenou rukojeť.
Obtížnost identifikace: 1
Durabilita: 30
Weight: 55
Výrobní postup:

Systémový název: HeavyWarLance
Název (identif.): Těžký válečný dřevec
Název (obecný): Kopí
Krátký popis: Třináct stop dlouhé masivní kopí flétnového tvaru, jehož ratiště je opatřeno nejen kovovým hrotem, ale i protáhlým štítkem, tvořícím záštitu, a silným prstencem. Prostor mezi nimi pak tvoří přirozenou rukojeť.
Obtížnost identifikace: 1
Durabilita: 45
Weight: 60
Výrobní postup:
(0002317)
Whitey (správce)
27.08.2012 - 18:59

Skripta a CS3 hodnoty na servru.
(0002318)
Whitey (správce)
27.08.2012 - 19:11

ID vyplněno, chybí pouze výrobní postupy.
Uvádím CS3 hodnoty, pro srovnání i s originálním Lance:

    <weapon>
      <className>Lance</className>
      <minDamage>8</minDamage>
      <maxDamage>12-13</maxDamage>
      <secondaryDamageTypeChance>5</secondaryDamageTypeChance>
      <speed>700</speed>
      <forcibility>40</forcibility>
      <defense>40</defense>
      <knockDown>19</knockDown>
      <strReq>90</strReq>
      <dexReq>90</dexReq>
      <animation>AttackTwohanded3</animation>
      <specialAction>LongWeapon</specialAction>
    </weapon>

    <weapon>
      <className>WarLance</className>
      <minDamage>10</minDamage>
      <maxDamage>14-16</maxDamage>
      <secondaryDamageTypeChance>5</secondaryDamageTypeChance>
      <speed>800</speed>
      <forcibility>50</forcibility>
      <defense>30</defense>
      <knockDown>31</knockDown>
      <strReq>100</strReq>
      <dexReq>90</dexReq>
      <animation>AttackTwohanded3</animation>
      <specialAction>LongWeapon</specialAction>
    </weapon>

    <weapon>
      <className>HeavyWarLance</className>
      <minDamage>12</minDamage>
      <maxDamage>16-19</maxDamage>
      <secondaryDamageTypeChance>5</secondaryDamageTypeChance>
      <speed>900</speed>
      <forcibility>60</forcibility>
      <defense>20</defense>
      <knockDown>44</knockDown>
      <strReq>110</strReq>
      <dexReq>90</dexReq>
      <animation>AttackTwohanded3</animation>
      <specialAction>HeavyWeapon</specialAction>
    </weapon>
(0002319)
Poutnik (reportér)
27.08.2012 - 19:15

Na rovinu říkám, že tomuhle nerozumim a nedokážu to posoudit - teprve až to bude ve hře :) Jen radím (kybicuji) moc se neopírat o původní lance, protože ta je - ruku na srdce - úplně k ničemu. Vlastně bychom ji mohli přejmenovat na turnajový dřevec :)
(0002322)
Whitey (správce)
27.08.2012 - 20:34

Když se mrkneš do údajů tak mírně stoupá dmg, mírně se zpomaluje útok (dřevce podle mě nejsou zrovna obratné a rychlé zbraně), hodně roste průraz a šance na sražení.
(0002325)
Poutnik (reportér)
27.08.2012 - 21:08
upraveno: 28.08.2012 - 12:40

Stig mi půjčil oba dřevce a měl jsem možnost si je trochu osahat, dojmy:
- Necítím výrazný rozdíl mezi HeavyLance a WarHeavyLance, vlastně necítím žádný :) U WarHeavy bych zvýšil nároky (na sílu, 110 není nic) a odpovídajícím způsobem ho posílil
- Zkontrolovat, jestli mají zbraně útok přes dvě pole, já to nepoznám :) [ale mam podezreni]

(0002337)
Whitey (správce)
30.08.2012 - 22:47

Jejich síla je hlavně v průrazu (skáče po 10%, 60% průraz = 60% že bude zásah o 1 kvalitu lepší) a v sražení protivníka z koně.
Uvidíme jestli je upravíme, přeci jen jsou to jednoručky.
(0002338)
Whitey (správce)
30.08.2012 - 22:48
upraveno: 30.08.2012 - 22:50

Akorát mě tak napadlo že musím zkontrolovat jestli nemají postih na koni :)
Edit: Ne, nemají. Dokonce by měly mít bonus.

(0002339)
Poutnik (reportér)
30.08.2012 - 23:58

No jak říkám, obě lance maj podobné nároky i "útočnou sílu", takže by to chtělo větší rozdíly. Aby jedna byla třeba na 25 a druhá na 30 nebo 35 -> aby se hráči měli s postupem lvl na co těšit.

A tím útokem přes dvě pole jsem si skoro jistej :)
(0002357)
Whitey (správce)
05.09.2012 - 17:10

Porovnám s ostatními jednoručkami.
Range v databázi je nastaven na 1 - pokud by lance měli dosah 2 pole, museli by ho mít i meče atd.
(0002359)
Poutnik (reportér)
05.09.2012 - 21:31

Všechny tyčovky krom krátkýho kopí maj dosah přes dvě, ne?
(0002360)
Stig (správce)
06.09.2012 - 12:13

Mám pocit, že u tyčovek je dosah přes 2 běžný, jak píše Poutník.. Z jiných zbraní to tak není snad u žádné. Je to taková výhoda tyčovek, přesto se nezdá, že nadužívaná (takže to asi není tak OP).
(0002361)
Whitey (správce)
06.09.2012 - 17:37
upraveno: 06.09.2012 - 17:38

Spear1H (jednoruční kopí) = dosah 1.
Krátké kopí a Dřevec jsou Spear1H, nemají napsanou výjimku (lze přepisovat defaultní nastavení skupiny).
Nové dřevce jsou taktéž Spear1H, tj. dosah by měli mít určitě 1. Pokud to má být jinak, musí se to říct srozumitelněji :).

Spear2H mají dosah 2.

(0002363)
Poutnik (reportér)
06.09.2012 - 19:11

no, v tom bude nějaká chyba, jelikož kdyby neměl dřevec celou dobu dosah přes dvě pole, nemohli bychom ho používat na turnajích (kde jezdce dělí "plotek"). Tzn. základní dřevec dosah přes dvě prostě má :)
(0002364)
Whitey (správce)
06.09.2012 - 22:10
upraveno: 06.09.2012 - 22:11

Je řeč o obyčejném dřevci tak jak se vyrábí, nebo o Marinině turnajovém?
Navíc parametry zbraně lze ručně upravovat...

(0002365)
Whitey (správce)
06.09.2012 - 22:15
upraveno: 06.09.2012 - 22:17

Otestováno: čerstvě přidaný dřevec (Lance) má dosah 1, tj. políčko hned u postavy.
Prohledáno: Všechny dřevce (Lance) ve hře mají dosah 1, žádný s dosahem 2 jsem nenašel.

(0002366)
Poutnik (reportér)
06.09.2012 - 22:26
upraveno: 06.09.2012 - 22:27

Takzvaný Marinin turnajový dřevec nikdy na žádném turnaji nebyl, používali jsme vdycky staré. Pokud to někdo měnil, možný to je, každopádně to tak bylo vždycky. krom toho dřevce jsou jedny z nejdelších zbraní. Srovnávat řekněme 120 cm dlouhý jednoručák s 350 cm dlouhým dřevcem moc nejde :)

(0002367)
Whitey (správce)
06.09.2012 - 22:59

Přestávám rozumět o co tady jde.
Tvrdíte že dřevce mlátí přes dvě pole, nebo chcete aby mlátily přes dvě pole?
Protože v současnosti mlátí jen na pole vedle vás, vyzkoušeno na herním, teď jsem to psal. Jejich dosahu v XML se nikdo nedotkl už dost dlouho, skriptově se také nic neměnilo.
Turnaj o kterém je řeč se konal kdysi dávno, jedno, za podpory GM (které dřevce mohlo upravit, aby vám přes tu zeď dosáhly), nebo je pořádáte občas sami, s regulérně vyrobenými dřevci?
(0002369)
Poutnik (reportér)
06.09.2012 - 23:14

Já osobně se účastnil asi čtyř turnajů a všech ještě před tim, než se mluvilo o nějakejch Marininějch dřevcích. A proto tvrdim, že tu odjakživa dávaly dřevce přes dvě. Taky je to pro ty zbraně logický a kdyby ses zeptal jakýhokoli hráče tady na MW, přes kolik polí tu dávaj dřevce, odpoví ti, že přes dvě :)

A o to jde - aby to tak zůstalo, popř. to tak znova bylo.
(0002371)
Whitey (správce)
06.09.2012 - 23:27
upraveno: 06.09.2012 - 23:29

Minimálně od zavedení CS3 je dřevec na 1 krok. To už je déle než rok, možná i dva. Opravdu nemám tušení o co se vaše dvoukrokové tvrzení opírá, o aktuální situaci jistě ne.
Píky a další serepetičky do dvou rukou mají dosah 2. Neplete si dřevec s něčím z nich?

Nad parametry dřevců se zamyslím. S dosahem 2 ale nebudou mít parametry 1H mečů, budou slabší, nebo pomalejší.

Edit: Prověřeno v starých souborech, do CS3 byl dřevec s dosahem 2, s nasazením CS3 má dosah 1.

(0002372)
Stig (správce)
07.09.2012 - 11:53

To už tak dlouho nebyl turnaj, divný..?! ;D To je jedno, však o nic nejde, tyhle nejasnosti vznikly jen zmatkem a nedorozuměním, ale osobně bych byl taky pro 2 pole. Jestli se kvůli tomu musí nějak normalizovat, tak ať. Ale nějak nevím, jestli se s přechodem na CS3 měnily i jejich bojové hodnoty, nebo jen dosah, nebo jestli by byl s dosahem na dvě pole přeboostlej či nikoliv. Já bych řekl, že z těch všech hodnot by měl být relativně pomalý, s relativně vysokým KnockDown, nízkou Defense, damageType spíše drtivý (asi by se nemělo jednat o "probodávání" jako u Spear) a bez postihu onMount.

Dík moc za objasnění, sám sem si taky vždycky myslel, že jsou celou dobu přes 2 pole.. .)
(0002375)
Poutnik (reportér)
07.09.2012 - 18:57

To teda letí :)
(0002376)
Whitey (správce)
07.09.2012 - 20:44

Návrh:
Krátký oštěp: dosah 1, relativně rychlý, nízké dmg. Základní zbraň.
Dřevec: dosah 3, pomalý, dmg srovnatelné s krátkým oštěpem, nízký průraz, vysoká šance na sražení. Turnajová záležitost.
Válečný dřevec: dosah 2, pomalý ale vysoké dmg, slušný průraz a sražení. Základní útočná věc.
Těžký válečný dřevec: silnější válečný dřevec.
Specifická vlastnost dřevců: Jízdní zbraň, při boji na zemi dosah -1 (minimálně 1).
(0002377)
Poutnik (reportér)
07.09.2012 - 23:14

Zní to dobře, už se těšim, až to s někym testnem.
(0002395)
Poutnik (reportér)
26.09.2012 - 19:05

to "čeká na testy" platí i pro ten poslední návrh(2376)?
(0002397)
Whitey (správce)
27.09.2012 - 17:29

Bohužel ne, zatím jsem se k tomu nedostal.
Peru se s akutním nedostatkem času.
(0002399)
Poutnik (reportér)
27.09.2012 - 20:44

Chapu :)
(0002414)
Whitey (správce)
30.09.2012 - 20:01

Tak jsem si připravil vlastnost zbraně "CavalryWeapon" - pokud bude taková zbraň použita mimo sedlo, sníží se jí dosah o 1 a hodnota pro výpočet šance na sražení na 0. Důvodem pro tento "postih" je že jízdní zbraně (konkrétně dřevce) budou mít zmíněný dosah až 3 a vysoké šance na sražení protivníka z koně.
(0002417)
Poutnik (reportér)
30.09.2012 - 21:51

To zní zajímavě. Určitě dej vědět, až budeš potřebovat testy. Podmáznu Stiga.
(0002432)
Whitey (správce)
04.10.2012 - 22:53
upraveno: 04.10.2012 - 22:53

Začínám řešit nastavení, snad ze mne do konce týdne vypadne.
Zatím žádný návrh na výrobní postupy?

(0002434)
Poutnik (reportér)
04.10.2012 - 23:45

Co se výroby týče, na foru jsme se zasekli tady:

Poutnik:
Výrobu jsem vynechal - proč? Hovořil jsi o tom, že dřevce by měly být v "péči" řezbáře, nicméně původní dřevec je v repertoáru kováře, který potřebuje jen násadu (díky Aerienne za info). Chtělo by to nějak vykoumat a sjednotit.

WD:
Nejdřív je zanesu do hry, promyslíme parametry a pak uvidíme z čeho vyrábět. Přemýšlím nad opracováním klády (děs, vím, ale aspoň se na něco použijí Smile), nebo nad kompozitovým skládáním (různé druhy dřeva).

______________

WD:
Nastavením bych to viděl současný dřevec nejhorší (dřevěný, proto je tak robustní), pak ten nový hubenější a nejlepší ten silnější (oba kovové, nebo kovem vyztužené dřevo?)

Poutnik:
Pokud chceš nějak diferencovat materiály, aby byly lepší dřevce i nákladnější, zaměř se na dřevo. Co se kovu týče, kovové mohou být štítky (záštita), prstence a hroty.

WD:
Ok, pak tedy do výrobního procesu dřeva a dráty, vyrábět by mohl Řezbář, ať mu trochu rozšíříme záběr.

Poutnik:
Dráty? Předpokládám, že ingoty tam nedáš proto, že s nima řezbář neumí pracovat?

Každopádně mam teda udělat tu tabulku i pro naše dva nové dřevce?
(0002670)
Whitey (správce)
07.01.2013 - 13:55

Po restartu lze testovat nastavení.
Výrobní proces se ještě musí stanovit.
(0002675)
Poutnik (reportér)
09.01.2013 - 12:53

uz se tesim, az to testnu
(0002677)
Whitey (správce)
09.01.2013 - 15:04

Změna atributů dřevců.
Přidány výrobní návody pro Válečný a Těžký válečný dřevec.
Sníženy výrobní požadavky na Dřevec.
(0002809)
Whitey (správce)
03.03.2013 - 18:55

Téměř dva měsíce bez odezvy.
Uzavírám.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
28.11.2011 - 13:23 Poutnik Nový problém
22.12.2011 - 02:10 Poutnik Značka přiřazena: Zbraň
23.08.2012 - 21:56 Whitey Přiřazen => Whitey
23.08.2012 - 21:56 Whitey Stav nový => přiřazený
23.08.2012 - 22:04 Whitey Poznámka přidána: 0002309
24.08.2012 - 20:48 Whitey Přidán soubor: Drevec001.png
24.08.2012 - 20:48 Whitey Přidán soubor: Drevec002.png
24.08.2012 - 20:51 Whitey Poznámka přidána: 0002310
26.08.2012 - 10:22 Whitey Poznámka přidána: 0002313
27.08.2012 - 18:59 Whitey Poznámka přidána: 0002317
27.08.2012 - 19:11 Whitey Poznámka přidána: 0002318
27.08.2012 - 19:11 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
27.08.2012 - 19:15 Poutnik Poznámka přidána: 0002319
27.08.2012 - 20:34 Whitey Poznámka přidána: 0002322
27.08.2012 - 21:08 Poutnik Poznámka přidána: 0002325
28.08.2012 - 12:40 Poutnik Poznámka upravena: 0002325 Zobrazit revize
30.08.2012 - 22:47 Whitey Poznámka přidána: 0002337
30.08.2012 - 22:48 Whitey Poznámka přidána: 0002338
30.08.2012 - 22:50 Whitey Poznámka upravena: 0002338 Zobrazit revize
30.08.2012 - 23:58 Poutnik Poznámka přidána: 0002339
05.09.2012 - 17:10 Whitey Poznámka přidána: 0002357
05.09.2012 - 21:31 Poutnik Poznámka přidána: 0002359
06.09.2012 - 12:13 Stig Poznámka přidána: 0002360
06.09.2012 - 17:37 Whitey Poznámka přidána: 0002361
06.09.2012 - 17:38 Whitey Poznámka upravena: 0002361 Zobrazit revize
06.09.2012 - 19:11 Poutnik Poznámka přidána: 0002363
06.09.2012 - 22:10 Whitey Poznámka přidána: 0002364
06.09.2012 - 22:11 Whitey Poznámka upravena: 0002364 Zobrazit revize
06.09.2012 - 22:15 Whitey Poznámka přidána: 0002365
06.09.2012 - 22:17 Whitey Poznámka upravena: 0002365 Zobrazit revize
06.09.2012 - 22:26 Poutnik Poznámka přidána: 0002366
06.09.2012 - 22:27 Poutnik Poznámka upravena: 0002366 Zobrazit revize
06.09.2012 - 22:59 Whitey Poznámka přidána: 0002367
06.09.2012 - 23:14 Poutnik Poznámka přidána: 0002369
06.09.2012 - 23:27 Whitey Poznámka přidána: 0002371
06.09.2012 - 23:29 Whitey Poznámka upravena: 0002371 Zobrazit revize
07.09.2012 - 11:53 Stig Poznámka přidána: 0002372
07.09.2012 - 18:57 Poutnik Poznámka přidána: 0002375
07.09.2012 - 20:44 Whitey Poznámka přidána: 0002376
07.09.2012 - 23:14 Poutnik Poznámka přidána: 0002377
26.09.2012 - 19:05 Poutnik Poznámka přidána: 0002395
27.09.2012 - 17:29 Whitey Poznámka přidána: 0002397
27.09.2012 - 20:44 Poutnik Poznámka přidána: 0002399
30.09.2012 - 15:28 Whitey Stav čeká na testy => reakce
30.09.2012 - 20:01 Whitey Poznámka přidána: 0002414
30.09.2012 - 21:51 Poutnik Poznámka přidána: 0002417
30.09.2012 - 21:51 Poutnik Stav reakce => přiřazený
04.10.2012 - 22:53 Whitey Poznámka přidána: 0002432
04.10.2012 - 22:53 Whitey Poznámka upravena: 0002432 Zobrazit revize
04.10.2012 - 23:45 Poutnik Poznámka přidána: 0002434
07.01.2013 - 13:55 Whitey Poznámka přidána: 0002670
07.01.2013 - 13:55 Whitey Stav přiřazený => reakce
09.01.2013 - 12:53 Poutnik Poznámka přidána: 0002675
09.01.2013 - 12:53 Poutnik Stav reakce => přiřazený
09.01.2013 - 15:04 Whitey Poznámka přidána: 0002677
09.01.2013 - 15:04 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
03.03.2013 - 18:55 Whitey Poznámka přidána: 0002809
03.03.2013 - 18:55 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
03.03.2013 - 18:55 Whitey Řešení otevřený => vyřešený bez testování


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker