Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001490Kouzla a ModlitbyNezařazenoveřejný10.03.2016 - 15:4601.08.2016 - 10:38
ReportérThanis 
Přiřazenbiosek 
PrioritavysokáZávažnostvelkáReprodukovatelnostvždy
Stavčeká na testyŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001490: Kouzlo Zrcadlový obraz nefunguje jak má
PopisPokud toto kouzlo použiji, tak se kopie nezničí když nepřítel utočí na original, je potřeba zničit kopie nejdříve zvlášť což je špatně, pokud mířím na original měla by se při zásahu kopie zničit.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0003998)
biosek (správce)
11.07.2016 - 01:54

Mam toto kouzlo zatim vypnout? Prijde mi strasne OP, kdyz ho mag pouzije. At uz NPC nebo hrac.
(0004018)
Whitey (správce)
11.07.2016 - 17:22

Nebylo by jednodušší ho opravit a dát mu delay?
(0004035)
biosek (správce)
11.07.2016 - 18:59

SVN 4728 - Fixed. Pri jakymkoliv zasahu sesilatele umre jeden klon.
(0004040)
Whitey (správce)
11.07.2016 - 19:04
upraveno: 11.07.2016 - 19:04

Bezva práce.
Budeme dávat delay aby se kouzlo nespamovalo?

(0004058)
biosek (správce)
11.07.2016 - 23:51

Zatim bych to zkusil bez delaye. Uvidime, jestli se bude zneuzivat v PVP, kdyztak dame dodatecne.
(0004060)
Thanis (reportér)
12.07.2016 - 11:49

Pokud vím mělo to fungovat tak, že pokud útočím na sesilatele, tak je xx% šance trefím kopii, delay tam není, ale udělal bych to tak že to nepůjde seslat znova, dokud nezemřou všechny kopie. Do PvP to je určitě silná věc proti melee nepřátelům, teoreticky war s vířivým útokem by je mohl sejmout všechny najednou, ale netestoval jsem to.
(0004064)
biosek (správce)
12.07.2016 - 15:26

Furt je tam sance na miss normalniho utoku do maga. Pouze pokud je mag zasazen, tak se zrusi kopie a je to pri kazdym dmg, at je jakykoliv magicky, krvaceni, poison, kouzlo, atd.
(0004066)
Whitey (správce)
12.07.2016 - 17:46

Já právě přemýšlel o prodlevě i po tom co zmizí všechny kopie. Jinak to budu pořád spamovat a jsem teoreticky nesmrtelný.

K funkčnosti: Originál DnD funguje tak že při pokusu zasáhnout kouzelníka se hodí šance který cíl to trefilo. Tj. při třech kopiích je 25% šance zásahu kouzelníka, při zbytku zmizí jedna kopie. Možná by stálo za to udělat to právě takhle, stále zůstane šance zásahu kouzelníka, ať už mlátím do něj nebo do kopie. Pak jsou tu ještě pasti a plošné efekty/kouzla. Ty se v DnD trefí do kouzelníka vždy, bez toho aby mizela kopie.
(0004068)
Thanis (reportér)
13.07.2016 - 12:40

Pokud teď hodím na mága s kopiemi plošnák, tak je na 90% všehcny zabiju, ale sesilatele nezraním, souhlasím že i s kopiemi by měla být šance na trefení sesilatele.
(0004070)
Whitey (správce)
13.07.2016 - 17:32

Pokud nemá nikdo nic proti, upravil bych to na funkčnost DnD:
- šance zasáhnout mága podle počtu kopií (ať už mlátím do kopie nebo do mága, tzn. při zásahu kopie a neúspéchu v šanci schytá dmg kouzelník)
- plošné dmg mága zraní, ale kopie nezmizí
(0004071)
Thanis (reportér)
13.07.2016 - 20:49

mno, já bych to udělal tak že plošňák sesmahne všechny, včetně sesilatele, jiank nevím jak na to funguje dech...
(0004072)
biosek (správce)
15.07.2016 - 04:08

Od restartu uz je na serveru to s tou sanci na zasah sesilatele podle poctu klonu.
(0004115)
Thanis (reportér)
01.08.2016 - 01:52

Pokud si dám kopie a zacastim nějaké ochranné kouzlo, tak to kouzlo nepůsobí a jedna kopie zemře.
(0004116)
biosek (správce)
01.08.2016 - 08:56

Premejslim, jestli to nenecham jako feature. Hmm. Bo to kouzlo je fakt imba :D
(0004117)
Thanis (reportér)
01.08.2016 - 10:38

No jednu stranu u některých kouzel to dává smysl, třeba inviska nebo buffy co se targetuji, popř. mass buffy, ale kouzla co působí jen na sesilatele by měla fungvoat, jelikož nic netargetuješ, takže by se nemělo stát že "zacílíš jakoby kopii". Když mám ted invisku tak ty kopie nejdou seslat, což je dobře, ještě jsem si všiml že nejde castit AcidErupt,MeteorStrom a IceStorm nebo jak jsou ty nové co se dělaly, což nedává smysl, necastim to na sebe a i tak se to nevykouzlí a zabije kopii

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
10.03.2016 - 15:46 Thanis Nový problém
28.06.2016 - 17:50 biosek Přiřazen => biosek
28.06.2016 - 17:50 biosek Stav nový => přiřazený
11.07.2016 - 01:54 biosek Poznámka přidána: 0003998
11.07.2016 - 17:22 Whitey Poznámka přidána: 0004018
11.07.2016 - 18:59 biosek Poznámka přidána: 0004035
11.07.2016 - 18:59 biosek Stav přiřazený => čeká na testy
11.07.2016 - 19:04 Whitey Poznámka přidána: 0004040
11.07.2016 - 19:04 Whitey Poznámka upravena: 0004040 Zobrazit revize
11.07.2016 - 23:51 biosek Poznámka přidána: 0004058
12.07.2016 - 11:49 Thanis Poznámka přidána: 0004060
12.07.2016 - 15:26 biosek Poznámka přidána: 0004064
12.07.2016 - 17:46 Whitey Poznámka přidána: 0004066
13.07.2016 - 12:40 Thanis Poznámka přidána: 0004068
13.07.2016 - 17:32 Whitey Poznámka přidána: 0004070
13.07.2016 - 20:49 Thanis Poznámka přidána: 0004071
15.07.2016 - 04:08 biosek Poznámka přidána: 0004072
01.08.2016 - 01:52 Thanis Poznámka přidána: 0004115
01.08.2016 - 08:56 biosek Poznámka přidána: 0004116
01.08.2016 - 10:38 Thanis Poznámka přidána: 0004117


Copyright © 2000 - 2018 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker