Manawydan Mantis - Kouzla a Modlitby
Detaily problému
0001490Kouzla a ModlitbyNezařazenoveřejný10.03.2016 - 15:4601.08.2016 - 10:38
Thanis 
biosek 
vysokávelkávždy
čeká na testyotevřený 
0001490: Kouzlo Zrcadlový obraz nefunguje jak má
Pokud toto kouzlo použiji, tak se kopie nezničí když nepřítel utočí na original, je potřeba zničit kopie nejdříve zvlášť což je špatně, pokud mířím na original měla by se při zásahu kopie zničit.
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
10.03.2016 - 15:46ThanisNový problém
28.06.2016 - 17:50biosekPřiřazen => biosek
28.06.2016 - 17:50biosekStavnový => přiřazený
11.07.2016 - 01:54biosekPoznámka přidána: 0003998
11.07.2016 - 17:22WhiteyPoznámka přidána: 0004018
11.07.2016 - 18:59biosekPoznámka přidána: 0004035
11.07.2016 - 18:59biosekStavpřiřazený => čeká na testy
11.07.2016 - 19:04WhiteyPoznámka přidána: 0004040
11.07.2016 - 19:04WhiteyPoznámka upravena: 0004040bug_revision_view_page.php?bugnote_id=4040#r1131
11.07.2016 - 23:51biosekPoznámka přidána: 0004058
12.07.2016 - 11:49ThanisPoznámka přidána: 0004060
12.07.2016 - 15:26biosekPoznámka přidána: 0004064
12.07.2016 - 17:46WhiteyPoznámka přidána: 0004066
13.07.2016 - 12:40ThanisPoznámka přidána: 0004068
13.07.2016 - 17:32WhiteyPoznámka přidána: 0004070
13.07.2016 - 20:49ThanisPoznámka přidána: 0004071
15.07.2016 - 04:08biosekPoznámka přidána: 0004072
01.08.2016 - 01:52ThanisPoznámka přidána: 0004115
01.08.2016 - 08:56biosekPoznámka přidána: 0004116
01.08.2016 - 10:38ThanisPoznámka přidána: 0004117

Poznámky k problému
(0003998)
biosek   
11.07.2016 - 01:54   
Mam toto kouzlo zatim vypnout? Prijde mi strasne OP, kdyz ho mag pouzije. At uz NPC nebo hrac.
(0004018)
Whitey   
11.07.2016 - 17:22   
Nebylo by jednodušší ho opravit a dát mu delay?
(0004035)
biosek   
11.07.2016 - 18:59   
SVN 4728 - Fixed. Pri jakymkoliv zasahu sesilatele umre jeden klon.
(0004040)
Whitey   
11.07.2016 - 19:04   
Bezva práce.
Budeme dávat delay aby se kouzlo nespamovalo?

(0004058)
biosek   
11.07.2016 - 23:51   
Zatim bych to zkusil bez delaye. Uvidime, jestli se bude zneuzivat v PVP, kdyztak dame dodatecne.
(0004060)
Thanis   
12.07.2016 - 11:49   
Pokud vím mělo to fungovat tak, že pokud útočím na sesilatele, tak je xx% šance trefím kopii, delay tam není, ale udělal bych to tak že to nepůjde seslat znova, dokud nezemřou všechny kopie. Do PvP to je určitě silná věc proti melee nepřátelům, teoreticky war s vířivým útokem by je mohl sejmout všechny najednou, ale netestoval jsem to.
(0004064)
biosek   
12.07.2016 - 15:26   
Furt je tam sance na miss normalniho utoku do maga. Pouze pokud je mag zasazen, tak se zrusi kopie a je to pri kazdym dmg, at je jakykoliv magicky, krvaceni, poison, kouzlo, atd.
(0004066)
Whitey   
12.07.2016 - 17:46   
Já právě přemýšlel o prodlevě i po tom co zmizí všechny kopie. Jinak to budu pořád spamovat a jsem teoreticky nesmrtelný.

K funkčnosti: Originál DnD funguje tak že při pokusu zasáhnout kouzelníka se hodí šance který cíl to trefilo. Tj. při třech kopiích je 25% šance zásahu kouzelníka, při zbytku zmizí jedna kopie. Možná by stálo za to udělat to právě takhle, stále zůstane šance zásahu kouzelníka, ať už mlátím do něj nebo do kopie. Pak jsou tu ještě pasti a plošné efekty/kouzla. Ty se v DnD trefí do kouzelníka vždy, bez toho aby mizela kopie.
(0004068)
Thanis   
13.07.2016 - 12:40   
Pokud teď hodím na mága s kopiemi plošnák, tak je na 90% všehcny zabiju, ale sesilatele nezraním, souhlasím že i s kopiemi by měla být šance na trefení sesilatele.
(0004070)
Whitey   
13.07.2016 - 17:32   
Pokud nemá nikdo nic proti, upravil bych to na funkčnost DnD:
- šance zasáhnout mága podle počtu kopií (ať už mlátím do kopie nebo do mága, tzn. při zásahu kopie a neúspéchu v šanci schytá dmg kouzelník)
- plošné dmg mága zraní, ale kopie nezmizí
(0004071)
Thanis   
13.07.2016 - 20:49   
mno, já bych to udělal tak že plošňák sesmahne všechny, včetně sesilatele, jiank nevím jak na to funguje dech...
(0004072)
biosek   
15.07.2016 - 04:08   
Od restartu uz je na serveru to s tou sanci na zasah sesilatele podle poctu klonu.
(0004115)
Thanis   
01.08.2016 - 01:52   
Pokud si dám kopie a zacastim nějaké ochranné kouzlo, tak to kouzlo nepůsobí a jedna kopie zemře.
(0004116)
biosek   
01.08.2016 - 08:56   
Premejslim, jestli to nenecham jako feature. Hmm. Bo to kouzlo je fakt imba :D
(0004117)
Thanis   
01.08.2016 - 10:38   
No jednu stranu u některých kouzel to dává smysl, třeba inviska nebo buffy co se targetuji, popř. mass buffy, ale kouzla co působí jen na sesilatele by měla fungvoat, jelikož nic netargetuješ, takže by se nemělo stát že "zacílíš jakoby kopii". Když mám ted invisku tak ty kopie nejdou seslat, což je dobře, ještě jsem si všiml že nejde castit AcidErupt,MeteorStrom a IceStorm nebo jak jsou ty nové co se dělaly, což nedává smysl, necastim to na sebe a i tak se to nevykouzlí a zabije kopii