Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001039NPCNezařazanoveřejný10.12.2012 - 17:4623.12.2012 - 12:47
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritavysokáZávažnostvelkáReprodukovatelnostvždy
StavuzavřenýŘešenívyřešený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001039: Level NPC neodpovídá Bestiáŕi
Popishttp://mantis.manawydan.cz/view.php?id=937#c2456 [^]

Stig si všimnul že level NPC neodpovídá hodnotě z Bestiáře.
Pátral jsem ve skriptech a zjistil že konkrétní level NPC je vypočítáván z jeho skillů, místo aby se bral z Bestiáře.
To zákonitě způsobí problémy všude kde se level NPC počítá, tj. např. při výpočtu slotů které zabírá atd.
Opravím to aby se nastavovala hodnota z Bestiáře.
Další informacePřidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=1741&pid=68302#pid68302 [^] (uživatel: Whitey)
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002525)
Whitey (správce)
10.12.2012 - 18:17

Podle současného nastavení se pro NPC určí rozmezí skillů a statů podle jeho minimálního a maximálního levelu. V tomto rozmezí se pak náhodně vybírá.
Mám:
1, náhodně vybrat i level který bude NPC přiřazen? (jednoduché, rychlé, ne moc logické, vyšší variabilita NPC)
2, náhodně vybrat level NPC a skilly/staty dát podle něj? (levelovatelné NPC, ale menší variabilita - NPC stejného levelu budou mít skilly/staty stejné)
(0002526)
Stig (správce)
10.12.2012 - 18:59

Osobne jsem asi pro 2), presne tak sem puvodne myslel, ze to funguje..
(0002527)
Whitey (správce)
10.12.2012 - 21:20

Udělám kombinaci. Vygeneruji level, spočítám přesné hodnoty a těm pak nechám udělat odchylky v rámci rozsahu. Při levelování NPC pak spočítám místo nové hodnoty skillu jen odchylku a tu NPCčku přičtu. Tzn. pokud bude vygenerované se silou o 3 menší než by tabulkově mělo tak si to "ponese" už napořád.

K samotnému nápadu levelování NPC:
- NPC si bude počítat zabité hráče
- pet si bude počítat expy?
- za určitou sumu "postoupí" na další level
- NPC půjde levelovat pouze v rozsahu daném bestiářem, tzn. Černý medvěd (19-21) půjde levelovat jen do 21. levelu atd. (perk pro hranu pro tento cap?)

Poznámka od Stiga: Tamnutému NPC vždy nastavit nejnižší level.
(0002552)
Whitey (správce)
23.12.2012 - 12:47

Vypadá funkčně, uzavírám.
Případné levelování petů se otevře jako samostatný bug.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
10.12.2012 - 17:46 Whitey Nový problém
10.12.2012 - 17:46 Whitey Stav nový => přiřazený
10.12.2012 - 17:46 Whitey Přiřazen => Whitey
10.12.2012 - 18:17 Whitey Poznámka přidána: 0002525
10.12.2012 - 18:59 Stig Poznámka přidána: 0002526
10.12.2012 - 21:20 Whitey Poznámka přidána: 0002527
13.12.2012 - 11:06 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
23.12.2012 - 12:47 Whitey Poznámka přidána: 0002552
23.12.2012 - 12:47 Whitey Stav čeká na testy => uzavřený
23.12.2012 - 12:47 Whitey Řešení otevřený => vyřešený


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker