Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0000542OstatníÚpravyveřejný27.11.2011 - 20:2519.12.2011 - 16:57
ReportérWhitey 
Přiřazen 
PrioritanízkáZávažnosttweakReprodukovatelnostN/A
StavnovýŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0000542: Rozšířit počet vrstev vybavení (Layers)
PopisChci přidat novou vrstvu, Toulec (Layer.Quiver).

Současně chci rozšířit vrstvy vybavení (tj. mezi FirstValid a LastValid) o pět volných vrstev pro budoucí použití. Systémové vrstvy (po LastValid) při deserializaci přemapuju, aby mohl být zachován současný styl přístupu. (tj. equip = Fist až LastValid, systém nad tím)

Má někdo (Geo?) něco proti provedení?
ZnačkyEquipment
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0000568)
Geo (správce)
28.11.2011 - 10:15
upraveno: 28.11.2011 - 10:16

Důležité: nejprve musíme odstřihnout ÚPLNĚ starého klienta (bo toho by equip s jiným layerem natvrdo shodil).
Já jsem rozhodně pro, viz fórum.

(0000569)
Geo (správce)
28.11.2011 - 10:19

A ještě drobnost: při vykreslování se různě přehazují a upravují pořadí a zobrazování různých layerů, pokud se postavička otočí do různých světových stran. Takže až přidáme nové layery, bude se muset pravděpodobně upravit toto pořadí (aktuálně je napevno v klientovi, až to budeme předělávat, změním to na xml konfiguraci, abychom si to mohli v budoucnu nastavit jak chceme bez nutnosti upgradu klienta).
(0000570)
Whitey (správce)
28.11.2011 - 22:14

Zatracenej klient, a já doufal že je to jen o rozšíření enumu...
(0000571)
RadstaR (správce)
28.11.2011 - 22:44

Vsak ten mesic nez zrusime origil klienta to uz vydrzime a pak ... nic neni nemozne, ole :D
Bohuzel layery ma UO klient hardcoded a kdysi se na tyhle veci vyuzival Layer 9, coz byl tzv UNUSED, ale kam ve verzi 6.x neco pribylo (tusim retizky nebo tak neco) a uz neni zadny volny, pouzitelny :)
(0000616)
Geo (správce)
19.12.2011 - 16:57

Takže starý klient byl odstříhnut, můžeme se vyřádit.
Prosím specifikovat v poznámce, jak bude PŘESNĚ vypadat ENUM Layer.
Doporučuji definovat dostatečnou rezervu, ať to nemusíme příliš často předělávat.

Pokud by nestačil byte (256 layerů), můžeme i rozšířit na shortint.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
27.11.2011 - 20:25 Whitey Nový problém
27.11.2011 - 20:26 Whitey Přiřazen => Whitey
27.11.2011 - 20:26 Whitey Stav nový => přiřazený
27.11.2011 - 20:26 Whitey Značka přiřazena: Equipment
28.11.2011 - 10:15 Geo Poznámka přidána: 0000568
28.11.2011 - 10:16 Geo Poznámka upravena: 0000568 Zobrazit revize
28.11.2011 - 10:19 Geo Poznámka přidána: 0000569
28.11.2011 - 22:14 Whitey Poznámka přidána: 0000570
28.11.2011 - 22:44 RadstaR Poznámka přidána: 0000571
02.12.2011 - 17:56 Whitey Přiřazen Whitey =>
19.12.2011 - 16:57 Geo Poznámka přidána: 0000616
19.12.2011 - 16:57 Geo Stav přiřazený => nový


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker