Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001496BetatestProgramováníveřejný23.04.2016 - 15:5223.04.2016 - 23:39
Reportérbiosek 
Přiřazen 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostnevyzkoušeno
StavnovýŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001496: Revize armadnich skriptu
PopisPri armadnim questu se nezapocitava zraneni, ktere udela pet.

Selfmemo: Taky jsem si vsiml, ze to obcas nezapocitava dmg. Jsou to stary skripta a stali by za revizi.
Další informacePřidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=3072&pid=93960#pid93960 [^] (uživatel: Kaschim)
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0003957)
Stig (správce)
23.04.2016 - 23:39

Armádní questy jsou 2 druhy - ochrana osob a bojová zóna.
V bojové zóně se ukládá způsobené zranění na osobě, která ho způsobila, jako numeric tag a jede to přes triggery OnDamage a OnKill. Nebylo tam zamýšleno započítávat dmg od petů.
U ochrany osob je započítání zabití petem naopak žádoucí a nejsem si jistý, jestli to náhodou nejede přes interakční Hunt.
Ideální by bylo, pokud se bude měnit, umožnit v Hunt a triggerech OnDamage a OnKill i navolit, zda se má započítat i zranění způsobené petem/summonem. Ne vždy a ve všech interakcích bude žádoucí započítávat.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
23.04.2016 - 15:52 biosek Nový problém
23.04.2016 - 23:39 Stig Poznámka přidána: 0003957


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker