Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001355GrafikyÚpravy existující grafikyveřejný17.12.2014 - 19:5918.12.2014 - 18:59
ReportérStig 
PřiřazenStig 
PrioritanormálníZávažnostblokujícíReprodukovatelnostN/A
StavpřiřazenýŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001355: Různé úpravy Tiledat
PopisNově přidané lávky nefungujou jako podlaha.
Dvě nově přidané barikády (ty vcelku) jdou procházet. Taky u nich zkusit pořešit vykreslování když je na stejném políčku jako zeď - aktuálně se polovina barikády schovává ve zdi.
Nové padlé stromy jdou procházet, tak přenastavit, např. obodně jak ItemID 13833.
Další informacePřidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=20&pid=85614#pid85614 [^] (uživatel: Brak)
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0003540)
Brak (vývojář)
17.12.2014 - 20:45

Nejepší by bylo nastavit všechny barikády - tj. i ty z více kusů, aby zabírali políčko dozadu. Nevím jak to líp popsat. Současně barikády zabíraj místo před sebou, takže když se nějaká lupne někam na dům, hráč nemůže dojít přímo ke zdi. Na vlastní oči se to dá vidět na staváku na 1543 1272 0.
(0003541)
Brak (vývojář)
17.12.2014 - 21:24

Další zjištění - poškozený dřevěný podlahy (itemid 33284 - 33303) jsou nastavený jako průhledný. V props maj normálně HueStyle = Opaque. Takže to bude chtít asi opravit i je. Ono by vůbec nejlepší bylo všechny ty nově přidaný grafiky zčeknout, protože podobný problémy můžou bejt i u ostatních :D.
(0003542)
Stig (správce)
18.12.2014 - 18:59
upraveno: 18.12.2014 - 19:00

Asi už Tě nechám stokrát opsat "statik nemůže nijak ovlivnit políčko za/před/vedle sebe, pouze to, na kterém se nachází".. :D
Viz zde: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=20&pid=85619#pid85619 [^]
Technicky to prostě nijak udělat nejde. Jediná možnost je nakreslit grafiku správně - nakreslit ji víc v popředí nebo pozadí, podle toho, jak to má vizuálně působit, protože to je jediný způsob, jak se s tímhle poprat.
U těch grafik barikád na to evidentně nikdo nemyslel a na to jsou veškeré vlastnosti krátké - správně nakreslená grafika je základ a bez ní se to nikam nepohne.

Hlavně ale už v okamžiku, kdy se to přidává, by se mělo jít najistostu. Tj. vím, že grafika bude vyhovovat.. a nejlíp taky udat předlohu u který mám jistotu, že je správně nastavená a že je obdobou dané nové grafiky.
Příklad: "přidej tuhle novou lávku podle vyzkoušené předlohy již existující lávky s ItemID XYZ".
Potom totiž jenom mrknu na vlastnosti předlohy a zkopíruju je do vlastností toho nového itemu. To jsem udělal i teď, akorát ty předlohy jsem bral prostě čistě vizuálně. Není vyloučeno, že ta předloha nebyla správně nastavená, protože u várky 100+ nových grafik není žádná šance, abych krom patchování ještě vytipoval a ozkoušel všechny předlohy (stejně tak těžko pak budu každou z těch grafik zkoušet ve hře.. musí se jít buď předem na jistotu, nebo si to pak musíte ozkoušet sami a holt se to bude dělat vždy na dvakrát).

Takže s barikádama nic udělat nemůžu, musel by to někdo překreslit a na 33284-33303 se mrknu.. Zbytek je nutný ozkoušet a případně hlásit konkrétně: číslo grafiky + co je u ní špatně.


- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
17.12.2014 - 19:59 Stig Nový problém
17.12.2014 - 19:59 Stig Stav nový => přiřazený
17.12.2014 - 19:59 Stig Přiřazen => Stig
17.12.2014 - 20:45 Brak Poznámka přidána: 0003540
17.12.2014 - 21:24 Brak Poznámka přidána: 0003541
18.12.2014 - 18:59 Stig Poznámka přidána: 0003542
18.12.2014 - 19:00 Stig Poznámka upravena: 0003542 Zobrazit revize
18.12.2014 - 19:00 Stig Poznámka upravena: 0003542 Zobrazit revize


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker