Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001285OstatníAnalýzaveřejný14.02.2014 - 16:5214.02.2014 - 17:13
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostN/A
StavpřiřazenýŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001285: Zkontrolovat a rozšířit definice stromů o houby (drowské dřevo)
PopisPřetvoření stromu do houby. Jak moc práce to je? Vesměs by to mohlo být udělané jako náhražka ... tzn. podobně jako rostliny Podtemno/Povrch?
Další informacePřidáno z fóra: http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=895&pid=79752#pid79752 [^] (uživatel: Sokar)
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0003413)
Whitey (správce)
14.02.2014 - 17:13

Lumberjacking.cs od linky 31 obsahuje ItemID stromů, podle kterého se určuje že hráč zacílil strom a že se má spustit dřevorubectví.

Začátek sekání spouští standardní (starý) systém výroby.

O vytvoření různých druhů dřeva se stará LumberContainer - speciální typ CraftContaineru, který se po dokončení sekání stará o vytvoření odpovídajícího typu dřeva.

Pro rozšíření dřeva o dřevo z drowských hub je potřeba:
- dodat všechna ItemID použitých hub
- dodat co z nich má padat
- vytvořit jednodušší systém než tu šílenost ve skriptech (Sekera -> Je to strom? -> timer -> generuj dřevo)
- nakrmit ho datama
- převést na něj i normální těžbu ze stromů

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
14.02.2014 - 16:52 Whitey Nový problém
14.02.2014 - 16:52 Whitey Stav nový => přiřazený
14.02.2014 - 16:52 Whitey Přiřazen => Whitey
14.02.2014 - 17:13 Whitey Poznámka přidána: 0003413


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker