Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001215NPCNezařazanoveřejný28.10.2013 - 00:1914.12.2014 - 12:54
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnostvelkáReprodukovatelnostN/A
StavreakceŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001215: Naučit NPC plížit
PopisPokud bude mít NPC dovednost Plížení > 0 a alespoň jeden z plížicích perků, mělo by plížení aktivně používat.
Otázka provedení:
- vždy se plížit?
- plížit se pouze pokud zahlédne hráče?
- začít se plížit až když je dost zraněné?
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0003177)
Stig (správce)
28.10.2013 - 00:34
upraveno: 28.10.2013 - 00:37

Návrh:
- vždy se plížit - AI: Thief, Predator
- plížit se pouze pokud zahlédne hráče - AI: Animal, Archer, Healer, Mage
- začít se plížit až když je dost zraněné - AI: Melee, BattleMage; eventuelně i TownGuard/MageGuard (pokud nebude dělat problémy vzhledem k funkcím stráží.. ale tuším že tahle AI se možná ani nepoužívá, protože funkce stráží se dávají NPC přes skripta a ne přes Bestiář), Vendor (asi taky pouze formalita, na tuhle situaci by nejspíš ani nedošlo)
- nikdy neplížit - AI: Berserk

(0003338)
Whitey (správce)
04.01.2014 - 13:50

SVN 2136
- NPC které má skill Plížení (Stealth) a alespoň jeden z perků na plížení se aktivně plíží
--- pokud má AIAdvacedBehavior.Stalker pak se plíží vždy, jinak se plíží pouze pokud (a dokud) má protivníka
SVN 2149
- opravy plížení (plížení blokovalo další činnost NPC, majitel peta ho vidí vždy, pet se neplíží pokud má pŕíkaz Come, Follow, Stay, Stop, nebo None)
(0003403)
Galran (reportér)
04.02.2014 - 19:51

NPC se umí plíží :), ale když se odhalí, tak se zasekne a nic nedělá, jako kdyby se snažilo opět začít plížit.
(0003405)
Whitey (správce)
04.02.2014 - 20:20

Takže se mi to opravit nepovedlo.
Dík za test, budu hledat dál.
(0003458)
Whitey (správce)
11.05.2014 - 19:11

Opraveno, NPC už jednají.
(0003467)
Galran (reportér)
29.05.2014 - 20:20

Funguje. :)
Testováno na "Pumě", kdy jsem jí dal perky: Kamufláž a Tichý pohyb, oba na 2. stupni.

Pouze se mi nepodařilo navodit: "...vždy, jinak se plíží pouze pokud (a dokud) má protivníka" (z druhé poznámky).
(0003468)
Whitey (správce)
29.05.2014 - 22:25

Pokud nastavíš v Bestiáři / props AIAdvancedBehavior na Stalker, tak by se to NPC mělo plížit vždy.
Bez toho nastavení by se mělo plížit pouze pokud vidí někoho na koho chce útočit.
(0003469)
Galran (reportér)
31.05.2014 - 10:22

Citace: "Bez toho nastavení by se mělo plížit pouze pokud vidí někoho na koho chce útočit."

Ať zkouším jak zkouším, stále se mi nedaří navodit.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
28.10.2013 - 00:19 Whitey Nový problém
28.10.2013 - 00:19 Whitey Stav nový => přiřazený
28.10.2013 - 00:19 Whitey Přiřazen => Whitey
28.10.2013 - 00:34 Stig Poznámka přidána: 0003177
28.10.2013 - 00:36 Stig Poznámka upravena: 0003177 Zobrazit revize
28.10.2013 - 00:36 Stig Poznámka upravena: 0003177 Zobrazit revize
28.10.2013 - 00:37 Stig Poznámka upravena: 0003177 Zobrazit revize
28.10.2013 - 00:37 Stig Poznámka upravena: 0003177 Zobrazit revize
04.01.2014 - 13:50 Whitey Poznámka přidána: 0003338
04.01.2014 - 13:50 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
04.02.2014 - 19:51 Galran Poznámka přidána: 0003403
04.02.2014 - 20:20 Whitey Poznámka přidána: 0003405
04.02.2014 - 20:20 Whitey Stav čeká na testy => reakce
11.05.2014 - 19:11 Whitey Poznámka přidána: 0003458
11.05.2014 - 19:11 Whitey Stav reakce => přiřazený
11.05.2014 - 19:11 Whitey Stav přiřazený => čeká na testy
29.05.2014 - 20:20 Galran Poznámka přidána: 0003467
29.05.2014 - 22:25 Whitey Poznámka přidána: 0003468
31.05.2014 - 10:22 Galran Poznámka přidána: 0003469
14.12.2014 - 12:54 Whitey Stav čeká na testy => reakce


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker