Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001174NPCNezařazanoveřejný10.09.2013 - 17:1914.09.2013 - 21:14
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostN/A
StavreakceŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001174: Úprava křížení zvířat, oprava výpočtu počtu druhů v ohradě
PopisÚprava křížení zvířat, oprava výpočtu počtu druhů v ohradě
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0003007)
Whitey (správce)
10.09.2013 - 17:25

1, Definice chovného zvířete
Typ: Cow/female
Křížení: +Bull/male: 95% Calf, 5% TwoheadedCalf
Křížení: +BigBull/male: 50% Calf, 40% BigCalf, 5% TwoheadedCalf, , 5% BigTwoheadedCalf
Růst: / (kráva už je dospělá, jinak by tu byl typ a za jak dlouho se změní)

2, Defince genetiky
- typ do kterého se NPC změní (místo aplikace genetiky)
- definicí barvy
- bonusy statů/skillů/perků (poměrem vše, nebo konkrétní hodnoty)
Genetika bude pětistupňová. Rodiče stejného genetického typu mají 40% na vytvoření stejného typu, 40% na vytvoření horšího (pokud je), 20% na vytvoření lepšího potomka.
Rodiče rozdílné genetické výbavy budou mít šanci horší (10% za stupeň rozdílu).
Genetika má za následek úpravu barvy, statistik NPC, nebo změnu typy NPC.
(0003008)
Whitey (správce)
10.09.2013 - 17:27

Z definice chovného zvířete se bude počítat typ do kterého spadá. Podle výše uvedené definice bude do kategorie "krávy" spadat Cow, Bull, BigBull, Calf, TwoheadadCalf, BigCalf, BigTwoheadadCalf - farma je při určování počtu bude brát jako jeden typ.
(0003019)
Ilicius (reportér)
12.09.2013 - 17:00

Tak myšlenka se mi celkem líbí, jen bych neudělal čistě pět stupnů, ale větvil bych to...
(0003022)
Whitey (správce)
12.09.2013 - 18:47

Větvení zajistí změna typu, např. Bull by se na 3. úrovni změnil na BigBulla a ten bude mít vlastní genetiku.
(0003024)
Ilicius (reportér)
12.09.2013 - 18:57

Tak víš co, u krávy bych skoro uvažoval spíš snahu než vypěstit bigbulla, vypěstovat gooddairycow.
(0003041)
Whitey (správce)
14.09.2013 - 20:29
upraveno: 14.09.2013 - 20:30

Z býka krávu neuděláš... Býk a kráva jsou rozdílná NPC, tj. bude mít každý svůj genetický strom.
Spíš teď uvažuji nad tím zda ho udělat takto lineární, nebo spíš do stromečku. Přetypování v 3. úrovni pětiúrovňové genetiky znamená že se na 4. a 5. stupeň nikdy nedostane, protože změnou typu se změní genetický strom a NPC si začne jiný.

(0003042)
Whitey (správce)
14.09.2013 - 21:14

SVN 1844: Upraven výpočet počtu druhů na farmě, a počtu jednotlivých zvířat daného druhu na farmě.

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
10.09.2013 - 17:19 Whitey Nový problém
10.09.2013 - 17:19 Whitey Stav nový => přiřazený
10.09.2013 - 17:19 Whitey Přiřazen => Whitey
10.09.2013 - 17:25 Whitey Poznámka přidána: 0003007
10.09.2013 - 17:27 Whitey Poznámka přidána: 0003008
12.09.2013 - 17:00 Ilicius Poznámka přidána: 0003019
12.09.2013 - 18:47 Whitey Poznámka přidána: 0003022
12.09.2013 - 18:57 Ilicius Poznámka přidána: 0003024
14.09.2013 - 20:29 Whitey Poznámka přidána: 0003041
14.09.2013 - 20:30 Whitey Poznámka upravena: 0003041 Zobrazit revize
14.09.2013 - 21:14 Whitey Poznámka přidána: 0003042
14.09.2013 - 21:14 Whitey Stav přiřazený => reakce


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker