Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001050Manawydan klientChybyveřejný30.12.2012 - 00:1004.03.2013 - 09:45
ReportérStig 
PřiřazenGeo 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostnevyzkoušeno
StavvyřešenýŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Verze produktu 
Cílová verzeVyřešeno ve verzi 
Shrnutí0001050: Obarvování itemů s partial hue
PopisFiddler i InsideUO exportuje ze hry plate chest s vadnyma pixelama (nekde neni R=G=B tam kde "ma byt") ale pritom kdyz to ve hre obarvim tak to v gumpu obarvi i ty pixely co "by nemelo". Pritom tooltip co vyjizdi uz je "spravne" zobrazuje vadny, neobarveny. Nejlepe je to patrne prave na plate chest, kde je videt, ze v gumpu se obarvi i to, kde R != G != B (nektere pixely na kovovych castech plate chest), zatimco v tooltipu ne.. a naopak - v gumpu jsou obarvene i hnede pasky kde R != G != B (tedy obarvene by byt nemely) a v tooltipu jsou tyto pasky spravne videt neobarvene, v puvodni hnede barve. Tedy gump neco obarvuje tak jak by to melo idealne vypadat a tooltip take, ale kazda z tech verzi obsahuje chyby (ani jedno zobrazeni neni bezchybne u plate chest).. bohuzel se mi vsak nepodarilo odhalit v tom zadnou zakonitost.
Pripojil sem screenshot kde je to dobre patrne, jinak se to musi pixel po pixelu prochazet v grafickym editoru a hledat..

PS: Ty obrazky exportovany skrz Fiddlera a InsideUO obsahuji technicky "vadne" pixely (R != G != B), pokud mam spravne informace. Je to "original" grafika. Je to u vice itemu (treba jeste roby). Divny je, ze gump si s tim poradi a tooltip ne. A gump si zas neporadi s NEobarvenim kozenych casti (R != G != B).
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory? file icon tooltip_gump.BMP [^] (563,888 bajtů) 30.12.2012 - 00:13
png file icon plate.png [^] (5,338 bajtů) 03.01.2013 - 08:22

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002612)
Geo (správce)
30.12.2012 - 12:39

Hodilo by se zadat správné chování.
(0002617)
Stig (správce)
30.12.2012 - 14:35
upraveno: 30.12.2012 - 14:36

Formalne spravne chovani je kombinaci obou pozorovanych vykreslovani.

Pixely, kde R != G != B se pri obarveni neobarvuji.
Pixely, kde R = G = B (stupne sedi) se pri obarveni obarvuji.

Otazka je, jestl nam jde o "spravne" (formalne) vykreslovani za kazdou cenu, nebo o funkcnost. To vyse popsane by treba tu Plate chest zobrazovalo proste osklive.. Plate chest a jeji "vadne" pixely mozna nevykresluje gump formalne "spravne", ale vykresluje je zadoucim zpusobem.
Idealni by asi bylo analyzovat, jak obe rozhrani vykresluji ty obarvene pixely v zavislosti na jejich puvodnim RGB. Cast vykreslovani by se zkratka pouzila z gumpu (ta cast, co zvladne u PlateChest, Robe atd. nejakym zazrakem obarvit i vadne pixely) a cast vykreslovani by se pouzila z tooltipu (ta cast, co zvladne u PlateChest, Robe atd. NEobarvit pixely, kde RGB nejsou stejne hodnoty).

Bohuzel, vic asi nepomohu.. Jen si rikam, ze by se to mohlo brzy hodit az bude system materialu - prostym obarvenim bysme dostali zbran/zbroj z jineho kovu, zadne nove itemy. Nevim, co s tim, ale kdyztak muzu pomoct kdyby bylo potreba upravovat nejaky grafiky (ty chyby asi ale budou u spousty itemu, takze opravit vsechno ciste graficky neni jen tak).

(0002646)
Geo (správce)
03.01.2013 - 08:26
upraveno: 03.01.2013 - 08:27

Koukni na plate.png.
Toho jsem docílil pouhým rozšířením podmínky na Math.Abs(R-B)<=1 && Math.Abs(B-G)<=1
... prostě když se liší pouze o 1.

Myslím si, že to tam mohu takhle nechat a rozlišovat Full a Partial pouze podle zadání barvy (0x8000 + barva = full).

Co vy na to?

P.S. samozřejmě by to tak vypadalo na postavě, v paperdollu, v batohu i v tooltipu

(0002652)
Stig (správce)
04.01.2013 - 02:33

To vypada dobre, snad to zadnou grafiku nerozhodi, ale holt to musime zkusit..
(0002653)
Geo (správce)
04.01.2013 - 10:49
upraveno: 04.01.2013 - 10:49

Takhle, nešla by obarvit např. jelení čapka, kožené brnění... pokud bych neumožnil v čísle barvy specifikovat "full coloring", což chci.

(0002812)
Geo (správce)
04.03.2013 - 09:45
upraveno: 04.03.2013 - 09:45

Jeden se neustále učí, možnost obarvovat předměty pomocí full/partial už je, takže do toho zasahovat nebudu (informace se bere pro konkrétní itemid z ItemData (ať už to znamená cokoliv).

Takže jsem odhalil chybu (rozdílný přístup v rozhodování o barvě u předmětů ve hře, na paperdollu a v tooltipu) a přístup sjednotil podle paperdollu.

(bude ve verzi 2013.03)


- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
30.12.2012 - 00:10 Stig Nový problém
30.12.2012 - 00:13 Stig Přidán soubor: tooltip_gump.BMP
30.12.2012 - 02:10 Stig Popis upraven Zobrazit revize
30.12.2012 - 02:13 Stig Popis upraven Zobrazit revize
30.12.2012 - 02:17 Stig Popis upraven Zobrazit revize
30.12.2012 - 02:18 Stig Popis upraven Zobrazit revize
30.12.2012 - 12:39 Geo Poznámka přidána: 0002612
30.12.2012 - 12:40 Geo Přiřazen => Geo
30.12.2012 - 12:40 Geo Stav nový => přiřazený
30.12.2012 - 14:35 Stig Poznámka přidána: 0002617
30.12.2012 - 14:36 Stig Poznámka upravena: 0002617 Zobrazit revize
03.01.2013 - 08:21 Geo "Sticky" problém Ne => Ano
03.01.2013 - 08:21 Geo "Sticky" problém Ano => Ne
03.01.2013 - 08:22 Geo Přidán soubor: plate.png
03.01.2013 - 08:26 Geo Poznámka přidána: 0002646
03.01.2013 - 08:27 Geo Poznámka upravena: 0002646 Zobrazit revize
04.01.2013 - 02:33 Stig Poznámka přidána: 0002652
04.01.2013 - 10:49 Geo Poznámka přidána: 0002653
04.01.2013 - 10:49 Geo Poznámka upravena: 0002653 Zobrazit revize
04.03.2013 - 09:45 Geo Poznámka přidána: 0002812
04.03.2013 - 09:45 Geo Stav přiřazený => vyřešený
04.03.2013 - 09:45 Geo Poznámka upravena: 0002812 Zobrazit revize


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker