Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001038OstatníNezařazenoveřejný10.12.2012 - 08:2415.01.2013 - 14:15
ReportérWhitey 
PřiřazenWhitey 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostN/A
StavpřiřazenýŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001038: Dokončit systém surovin
PopisSuroviny:
- naplnit Resource.xml alespoň testovací sadou dat pro všechny suroviny
- dopracovat vstup suroviny do hry (vygenerován ingot mědi -> je v XML -> nastavit ingotu mědi surovinu z "Empty" na "CopperIngot")

Výroba:
- zkontrolovat/dopracovat systém rozlišení vhodné suroviny (aby se nebrala na výrobu dýky "medvědí kůže" z koženého proužku ale "železo" z vloženého ingotu)

Itemy:
- zkontrolovat vliv suroviny na předměty
- zkontrolovat proces změny suroviny itemu
- přidat zobrazení materiálu do názvu předmětu nebo do tooltipu
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002546)
Whitey (správce)
19.12.2012 - 10:58

Pozor, BaseWeapon zatím nemá zakomponované všechny bonusy z materiálu, např. bonusy do elemetů!
(0002551)
Whitey (správce)
23.12.2012 - 12:44

Systém vstupu surovin do výroby hotový.
Systém přenosu suroviny na výrobek (a mezi výrobky) hotový.
Upraveno XML.

K dokončení schází:
- kontrola vlivu na věci (viz. předchozí poznámka)
- zobrazení materiálu (v závorce za jménem, nebo v popisu?)
- naplnit XML surovinami (kovy, dřevem, kůžemi)

Úvaha: "Pokovení" - přidá se vliv druhé suroviny, ale bude mít jen třetinový vliv.
(0002569)
Whitey (správce)
26.12.2012 - 15:47

Zkontrolován a doplněn vliv materiálu na věci:
- chyběl vliv elementů na zbraň (posílení/oslabení alch. očarování)
- chyběl vliv na mobilitu zbroje
- rozšířen vliv na absorpce zbroje (mimo zbroje ovlivní i očarování)
(0002628)
Whitey (správce)
31.12.2012 - 12:01

- pokud je surovina určující materiál výrobku obarvená, přenese se barva na výrobek
- vytvořeny náhražkové řetězce GenericIgnot, GenericKindling, GenericLog, GenericBoard, GenericBeam, GenericCloth, GenericBoltOfCloth
- omezeno zobrazení náhražek pro řetězce s kořenem zaćínajícím "Generic" (u předmětu "libovolný ignot" je zbytečné vypisovat vśechny ignoty)
(0002633)
Whitey (správce)
01.01.2013 - 15:12

NUTNÉ: Ošetřit náhražkové řetězce pokud dojde k vložení různých ignotů.
(0002651)
Whitey (správce)
03.01.2013 - 18:02

NUTNÉ: Minimální skilly pro různé kovy. Pokud bude jakkoliv přenášen materiál na výrobek, budou nároky na výrobu upraveny podle požadavku materiálu (podle toho co bude vyšší).
(0002718)
Whitey (správce)
15.01.2013 - 14:15

Pokračuji, vyplňuji XML.
Soubor s parametry dávám úmyslně na interní fórum:
http://forum.manawydan.cz/showthread.php?tid=2360&pid=69020#pid69020 [^]

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
10.12.2012 - 08:24 Whitey Nový problém
10.12.2012 - 08:24 Whitey Stav nový => přiřazený
10.12.2012 - 08:24 Whitey Přiřazen => Whitey
19.12.2012 - 10:58 Whitey Poznámka přidána: 0002546
23.12.2012 - 12:44 Whitey Poznámka přidána: 0002551
26.12.2012 - 15:47 Whitey Poznámka přidána: 0002569
31.12.2012 - 12:01 Whitey Poznámka přidána: 0002628
01.01.2013 - 15:12 Whitey Poznámka přidána: 0002633
03.01.2013 - 18:02 Whitey Poznámka přidána: 0002651
15.01.2013 - 14:15 Whitey Poznámka přidána: 0002718


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker