Manawydan Mantis

Detaily problému Přechod na poznámky ] Historie problému ] Tisk ]
IDProjektKategorieZobrazit stavDatum vloženíPoslední změna
0001027Questy a InterakceNezařazanoveřejný05.11.2012 - 20:4129.12.2012 - 22:18
ReportérGalran 
Přiřazen 
PrioritanormálníZávažnostmaláReprodukovatelnostnevyzkoušeno
StavpřiřazenýŘešeníotevřený 
PlatformaOSVerze OS
Shrnutí0001027: Interakční systém - invul/blessed
PopisHodilo by se, aby šlo operovat s touto hodnotou.
Př. využití: převážně arény, kde bojuje NPC vs hráč, a kdy nastává, že NPC se přetargetnou na obecenstvo nebo NPC mágové začnou střílet do obecenstva plošňáky :D.
ZnačkyŽádné štítky nepřiloženy.
Přiložené soubory

- Závislosti

-  Poznámky k problému
(0002489)
Galran (reportér)
15.11.2012 - 19:12

Připojím:
Funkce "Pass" nefuguje.
(0002490)
Galran (reportér)
16.11.2012 - 18:50

Připojím:
"IsPlayer" bere i npc, že to jsou "hráči".
(0002491)
Stig (správce)
16.11.2012 - 21:02
upraveno: 16.11.2012 - 21:07

To je proto, ze NPC "jsou" hraci (AccessLevel=Player).. :D Stejne tak muzes NPC v podstate nastavit GM AccessLevel apod.
Musi se to kombinovat, doporucuju prozatim podminku "<Req>!Race=Special</Req>", to ti vyselektuje vsechny hracske rasy (NPC maj Race Special).
Aspon teda na mounty napr. to funguje - takovy to jak je polovina OnSee interakci spatne udelana a to NPC pak na tebe rve trikrat, protoze mas dva koniky za sebou. :)
Pokud by to nebylo stoprocentne jistene pro humanoidni NPC s rasou, tak bych zkusil podminku na povolani hrace (povolani NPC nemaj zatim vubec) nebo tak neco..

(0002509)
Galran (reportér)
25.11.2012 - 17:33

Připojím:
<say> a <emote> neumožňují psaní háčků a čárek, což je u těchto věcí, docela podstatná věc :).
(0002510)
Stig (správce)
26.11.2012 - 16:09
upraveno: 26.11.2012 - 16:10

Proč by neumožňovali? Vždyť to používá každá druhá interakce i s čárkama a háčkama.. :) Nemáš špatně znakovou sadu souboru? Má to být UTF-8. Podle mě si musel uložit soubor v charsetu ANSI (win-1250). Kdyžtak pošli jméno interakce a mrknem na to.

(0002512)
Galran (reportér)
26.11.2012 - 18:13

Moje chyba, nějak mi to nedošlo (že se používají v každé druhé interakci :D). nyní mi to už funguje dobře.
(0002571)
Whitey (správce)
26.12.2012 - 18:21
upraveno: 26.12.2012 - 18:21

IsPlayer můžu upravit, aby se true vracelo jen u playermobilu.
Invul/blessed by měl jít operovat nastavením proměnné skrz interakci, ne?

(0002575)
Galran (reportér)
27.12.2012 - 18:46

Jde o to, aby interakce uměla nastavit/zrušit cíli invul.
Též by nebylo naškodu, aby interakce uměla "zabíjet". :)
(0002576)
Whitey (správce)
27.12.2012 - 19:09

Pokud můžeš skrz interakci nastavit proměnnou "Blessed" na true = invul.
(0002577)
Galran (reportér)
27.12.2012 - 20:22

Pokud je mi známo, tak hodnoty "props" se nechají nastavit pouze v Mobile/ItemCreatoru, takže hodnota "Blessed" nejde změnit.
(0002602)
Whitey (správce)
29.12.2012 - 22:14

Tohle zatím musím pustit, skripta interakcí jsou na mě nějak složitá :)
(0002603)
Galran (reportér)
29.12.2012 - 22:18

Škoda, tohle by se mi zrovna velice hodilo. :)

- Historie problému
Čas modifikace Uživatelské jméno Pole Změna
05.11.2012 - 20:41 Galran Nový problém
15.11.2012 - 19:12 Galran Poznámka přidána: 0002489
16.11.2012 - 18:50 Galran Poznámka přidána: 0002490
16.11.2012 - 21:02 Stig Poznámka přidána: 0002491
16.11.2012 - 21:03 Stig Poznámka upravena: 0002491 Zobrazit revize
16.11.2012 - 21:04 Stig Poznámka upravena: 0002491 Zobrazit revize
16.11.2012 - 21:05 Stig Poznámka upravena: 0002491 Zobrazit revize
16.11.2012 - 21:07 Stig Poznámka upravena: 0002491 Zobrazit revize
25.11.2012 - 17:33 Galran Poznámka přidána: 0002509
26.11.2012 - 16:09 Stig Poznámka přidána: 0002510
26.11.2012 - 16:10 Stig Poznámka upravena: 0002510 Zobrazit revize
26.11.2012 - 17:58 Galran Poznámka přidána: 0002511
26.11.2012 - 18:02 Galran Poznámka smazána: 0002511
26.11.2012 - 18:13 Galran Poznámka přidána: 0002512
26.12.2012 - 18:21 Whitey Poznámka přidána: 0002571
26.12.2012 - 18:21 Whitey Poznámka upravena: 0002571 Zobrazit revize
26.12.2012 - 18:21 Whitey Přiřazen => Whitey
26.12.2012 - 18:21 Whitey Stav nový => reakce
27.12.2012 - 18:46 Galran Poznámka přidána: 0002575
27.12.2012 - 18:46 Galran Stav reakce => přiřazený
27.12.2012 - 19:09 Whitey Poznámka přidána: 0002576
27.12.2012 - 20:22 Galran Poznámka přidána: 0002577
29.12.2012 - 22:14 Whitey Přiřazen Whitey =>
29.12.2012 - 22:14 Whitey Poznámka přidána: 0002602
29.12.2012 - 22:18 Galran Poznámka přidána: 0002603


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker