Manawydan Mantis - Betatest
Detaily problému
0001612BetatestChybyveřejný16.11.2016 - 12:4517.11.2016 - 19:29
Triad 
Whitey 
vysokávelkávždy
vyřešenýotevřený 
0001612: Summoni často nereagují na příkaz "Zabij"
Triad: Zkusím ten problém popsat: Když si vyvolám summona a dám mu příkaz "zabij" na mobku, která je například 10 polí ode mě, tak summon udělá vždy jen krok a zastaví se. Musím tedy spamovat "zabij" několikrát po sobě, než se summon vůbec k mobce dostane, aby ji napadnul. To, že když má summon v cestě překážku (NPC, hráče) a běhá kolem něho, to se dá ještě snést, ale když musí hráč spamovat příkaz "Zabij" aby vůbec summon napadl mobku, to je celkem otravný. Taky se chci zeptat, jestli se rychlost nekro summonů upravuje přes skripta, nebo přes bestiář, protože většinou nekro summona necháš úplně vzadu, narozdíl od van summonů, které se tě bez problému drží celou dobu - tím myslím rychlost daných summonů

Biosek: Nemenili se mobum v novym CSku jejich PerceptionRange? To by zpusobovalo to opakovany "zabij"

Triad: Děje se to jak u normálních summonů typu Van tak i u nekrosummonů Evart. Jen teda u těch nekrosummonů je to snad ještě horší a častější než u těch obyčejných.
Přidáno z fóra: http://forum.manawydan.eu/showthread.php?tid=1097&pid=98825#pid98825 [^] (uživatel: Triad)
Žádné štítky nepřiloženy.
Historie problému
16.11.2016 - 12:45TriadNový problém
16.11.2016 - 16:49TriadPoznámka přidána: 0004152
16.11.2016 - 18:24WhiteyPoznámka přidána: 0004153
16.11.2016 - 18:27WhiteyPřiřazen => Whitey
16.11.2016 - 18:27WhiteyStavnový => čeká na testy
17.11.2016 - 19:29TriadStavčeká na testy => vyřešený

Poznámky k problému
(0004152)
Triad   
16.11.2016 - 16:49   
Všiml jsem si dalšího problému. Vyvolal jsem odolnou mrtvolu za nekromanta, poslal na mobku a summon nejdříve došel na místo mobky, kde zrovna stála při příkazu zabil a pak teprve zaútočil na tu mobku.
(0004153)
Whitey   
16.11.2016 - 18:24   
SVN 5589:
Upravená PerceptionRange: 18 (max) pokud je mobile ovládáno.