Manawydan Mantis - Betatest
Detaily problému
0001555BetatestProgramováníveřejný19.07.2016 - 20:1919.07.2016 - 21:46
biosek 
 
normálnímalánevyzkoušeno
novýotevřený 
0001555: Nova PVP pravidla: bod C. hned od začátku započítávat jednotlivá zabití a omráčení
hned od začátku započítávat jednotlivá zabití a omráčení, odlišit omráčení a zabití, odlišit zabití/omráčení člověka, co už nějakého hráče omráčil/zabil od omráčení/zabití člověka, co je "nevinný".. později s tímhle můžeme dál pracovat a rozvinout to třeba v komplexnější a navazující systémy
Žádné štítky nepřiloženy.
spojený s %id 0001521vyřešený biosek Skriptové požadavky vzhledem k úpravě PvP 
Historie problému
19.07.2016 - 20:19biosekNový problém
19.07.2016 - 20:19biosekVztah přidánspojený s %id 0001521
19.07.2016 - 20:21biosekShrnutíNova PVP pravidla: bod C. hned od začátku započítávat jednotlivá zabití a omráčení, odlišit omráčení a zabití, odlišit zabit => Nova PVP pravidla: bod C. hned od začátku započítávat jednotlivá zabití a omráčení
19.07.2016 - 20:21biosekPopis upravenbug_revision_view_page.php?rev_id=1135#r1135
19.07.2016 - 20:36biosekPoznámka přidána: 0004083
19.07.2016 - 21:46StigPoznámka přidána: 0004088
19.07.2016 - 21:46StigPoznámka upravena: 0004088bug_revision_view_page.php?bugnote_id=4088#r1145

Poznámky k problému
(0004083)
biosek   
19.07.2016 - 20:36   
Muzete tohle trosku rozvest?
1. Maj se zapocitavat za obdobi nebo na vzdy?
2. Maj nekdy vyprset?
3. Maj se rozlisovat? (JsemPVP_ZabilJsemPVP, JsemPVP_ZabilJsemNonPVP, JsemPVP_OmracilJsemPVP, JsemPVP_OmracilJsemNonPVP, atd)?

Kdyby byli na furt, k cemu nam to bude?
(0004088)
Stig   
19.07.2016 - 21:46   
Víš co by podle mě bylo nejlepší?
Skladovat:
a) Datum započteného omráčení/zabití (tak si budeš moct na data v systému dělat už svoje View podle aktuální potřeby)
b) Zda šlo o omráčení/zabití
c) Typ zabití/omráčení: přesně jak píšeš "JsemPVP_ZabilJsemPVP, JsemPVP_ZabilJsemNonPVP, JsemPVP_OmracilJsemPVP, JsemPVP_OmracilJsemNonPVP" + pokud by fungovaly i Neutral/Good/Evil guildy, počítal bych další typy zabití podle toho, z jaké byl nepřítel guildy (Good zabil Good, Evil zabil Good atd. atp.).

Ty typy zabití by chtělo asi ještě rozmyslet, jak to udělat systematicky a smysluplně...