Manawydan Mantis

Zobrazit revize: Problém číslo1028 Všechny revize ] Zpět na problém ]
Shrnutí 0001028: Mobile/Item Creator - Multiple="true" nefunguje
Revize 07.11.2012 - 21:44 z Stig
Popis Pokud udelam:

<MobileCreator Name="Dog" Type="Dog" Multiple="true">
</MobileCreator>
(..)
<CreateNPC Name="Dog"/>
<CreateNPC Name="Dog"/>
<CreateNPC Name="Dog"/>

Tak mi to vytvori jen jednoho psa, misto tri. Mozna to bude fungovat tak, ze pro kazdy target vytvori jednoho, tedy celkove tech psu muze byt vic, ale vzdy jen jeden na jednoho hrace.
Pokud bych tedy chtel vytvorit pro jednoho hrace deset psu, tak musim mit 10x totozny zaznam v MobileCreatoru s ruznymi jmeny a 10x postupne vytvaret pokazde jine jmeno..
Uplne idealni by samozrejme bylo, kdyby fungovalo neco jako
<CreateNPC Name="Dog" Amount="target.NumericTag("mnozstvi_psu")"/>
(tedy vytvaret vice monster pouhym vyplnenim Amount (nepovinna hodnota, implicitne 1, hraje roli, pouze kdyz Multiple=true)) ale nevim, jak by bylo narocne.
Revize 07.11.2012 - 21:43 z Stig
Popis Pokud udelam:

<MobileCreator Name="Dog" Type="Dog" Multiple="true">
</MobileCreator>
(..)
<CreateNPC Name="Dog"/>
<CreateNPC Name="Dog"/>
<CreateNPC Name="Dog"/>

Tak mi to vytvori jen jednoho psa, misto tri. Mozna to bude fungovat tak, ze pro kazdy target vytvori jednoho, tedy celkove tech psu muze byt vic, ale vzdy jen jeden na jednoho hrace.
Pokud bych tedy chtel vytvorit pro jednoho hrace deset psu, tak musim mit 10x totozny zaznam v MobileCreatoru s ruznymi jmeny a 10x postupne vytvaret pokazde jine jmeno..
Uplne idealni by samozrejme bylo, kdyby fungovalo neco jako
<CreateNPC Name="Dog" Amount="target.Tag("mnozstvi_psu")"/>
(tedy vytvaret vice monster pouhym vyplnenim Amount (nepovinna hodnota, implicitne 1, hraje roli, pouze kdyz Multiple=true)) ale nevim, jak by bylo narocne.
Revize 07.11.2012 - 21:34 z Stig
Popis Pokud udelam:

<MobileCreator Name="Dog" Type="Dog" Multiple="true">
</MobileCreator>
(..)
<CreateNPC Name="Dog"/>
<CreateNPC Name="Dog"/>
<CreateNPC Name="Dog"/>

Tak mi to vytvori jen jednoho psa, misto tri. Mozna to bude fungovat tak, ze pro kazdy target vytvori jednoho, tedy celkove tech psu muze byt vic, ale vzdy jen jeden na jednoho hrace.
Pokud bych tedy chtel vytvorit pro jednoho hrace deset psu, tak musim mit 10x totozny zaznam v MobileCreatoru s ruznymi jmeny a 10x postupne vytvaret pokazde jine jmeno..


Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team
Powered by Mantis Bugtracker