Anonymní uživatel | Přihlášení | Vytvořit nový účet | 22.12.2024 - 12:30 |
Přehled | Zobrazit problémy | Protokol o změnách | Časový plán |
Zobrazit revize: Problém číslo1521 | [ Zpět na problém ] | ||
Shrnutí | 0001521: Skriptové požadavky vzhledem k úpravě PvP | ||
Revize | 28.06.2016 - 19:56 z Thanis | ||
Popis | Z fora: A)po smrti jsem chráněný (ideálně i skriptově - technicky) XY minut před dalším PvP a zároveň nesmím sám na nikoho z hráčů (+ jejich petů a mountů) útočit (prevence reskillů a pruzení) B)PvP se reálně vždy zapne/zruší až XY hodin po aktivaci příkazu C)hned od začátku započítávat jednotlivá zabití a omráčení, odlišit omráčení a zabití, odlišit zabití/omráčení člověka, co už nějakého hráče omráčil/zabil od omráčení/zabití člověka, co je "nevinný".. později s tímhle můžeme dál pracovat a rozvinout to třeba v komplexnější a navazující systémy D)povolit nastavení guildy jako PvP guildy (členové mají automaticky zaplé PvP, které nelze vypnout jinak než vystoupením z guildy - PvP lze ovšem zrušit až XY hodin po vystoupení z guildy), ideálně v budoucnu i s přepínátkem "Good/Evil/Neutral" E)nastavení všech dungů jako no-PvP zóny a volitelně i některá další místa - GM (lépe Admin) může nastavit v libovolném regionu, kde je to žádoucí no-PvP (taková zóna musí vždy při vstupu nahlásit, že se tam nesmí PvP a při odchodu nahlásit, že už je PvP možné) a také GM (lépe Admin) může v libovolném dungu/místě, kde je to žádoucí, no-PvP zrušit. Pokud je útočník i oběť se zaplým PvP, no-PvP zóny nemají žádný vliv a na takové souboje se nevztahují. |
||
Revize | 09.07.2016 - 22:50 z Stig | ||
Popis | Z fora: A)po smrti jsem chráněný (ideálně i skriptově - technicky) XY minut před dalším PvP a zároveň nesmím sám na nikoho z hráčů (+ jejich petů a mountů) útočit (prevence reskillů a pruzení) B)PvP se reálně vždy zapne/zruší až XY hodin po aktivaci příkazu C)hned od začátku započítávat jednotlivá zabití a omráčení, odlišit omráčení a zabití, odlišit zabití/omráčení člověka, co už nějakého hráče omráčil/zabil od omráčení/zabití člověka, co je "nevinný".. později s tímhle můžeme dál pracovat a rozvinout to třeba v komplexnější a navazující systémy D)povolit nastavení guildy jako PvP guildy (členové mají automaticky zaplé PvP, které nelze vypnout jinak než vystoupením z guildy - PvP lze ovšem zrušit až XY hodin po vystoupení z guildy), ideálně v budoucnu i s přepínátkem "Good/Evil/Neutral" E)nastavení všech dungů jako no-PvP zóny a volitelně i některá další místa - GM (lépe Admin) může nastavit v libovolném regionu, kde je to žádoucí no-PvP (taková zóna musí vždy při vstupu nahlásit, že se tam nesmí PvP a při odchodu nahlásit, že už je PvP možné) a také GM (lépe Admin) může v libovolném dungu/místě, kde je to žádoucí, no-PvP zrušit. Pokud je útočník i oběť se zaplým PvP, no-PvP zóny nemají žádný vliv a na takové souboje se nevztahují. F) mounty, pety a summony je možno napadat pouze pokud vás napadnou jako první. Je třeba řešit záznamem do logu, pokud hráč napadne cizího mounta/peta/summona jako první. |
Copyright © 2000 - 2024 MantisBT Team |